شناسهٔ خبر: 61858508 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پویش «شکوه اربعین در پناه قرآن» برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -

شفقنا- دانشگاه ادیان و مذاهب در پی جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم ، پویش بین المللی« شکوه اربعین در پناه قرآن»را برگزار می کند.

به گزارش شفقنا، حجت الاسلام جعفر فخرآذر مدیر کل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: در پی جسارت به ساحت مقدس کلام وحی و محکومیت آن توسط جهان اسلام و نیز سازمانهای بین‌المللی، دانشگاه ادیان و مذاهب به عنوان حلقه وصل مراکز علمی و آموزشی همه ادیان و ملل و نحل، پویش مردمی«شکوه اربعین در پناه قرآن را در عظیم ترین راهپیمایی سالانه جهان به مناسبت اربعین سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) بر گزار می‌کند.

وی ادامه داد: اربعین نماد همدلی و همراهی همه آزادی خواهان دنیا در محکومیت جنایت و توطئه علیه آزادی خواهی است و اهانت به قرآن کریم با وجود بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان، به تعبیر رهبر انقلاب آرایش جنگی علیه مقدسات اسلام است.

وی افزود: راه مقابله با این توطئه‌ها همدلی و هم آوایی همه مسلمین در حمایت از ارزشهای قرآن به عنوان معجزه جاوید اسلام با بهره گیری از مفسران معصوم آن یعنی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) است.

وی اجتماع عظیم چند ده میلیونی اربعین را فرصت مغتنمی برای پاسداری از قرآن و آموزه‌های آن دانست و گفت؛ حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، جان مبارک خود و عزیزترین فرزندان و برادران و یاران را برای پاسداری از قرآن و آموزه‌های آن تقدیم نمود.

وی از همه هنرمندان، اساتید، دانشجویان و حوزویان و دانشگاهیان و دانش‌آموزان و اقشار مختلف جامعه خواست با خلق آثار هنری و فرهنگی برای حضور عالمانه در اربعین امسال، با شرکت در پویش «شکوه اربعین در پناه قرآن» آثار هنری تبلیغی و چندرسانه‌ای خود را به دانشگاه ادیان و مذاهب ارسال و جهت اطلاع بیشتر با شماره 02532802610 داخلی 128 تماس بگیرند.

نظر شما