شناسهٔ خبر: 61850024 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

آتش‌سوزی 30 باب مغازه در بازار آهنگران تهران/ ضرورت ایمن‌سازی بازار بزرگ

موج نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با اعلام خبر آتش‌سوزی سنگین در 30 مغازه و انباری در بازار آهنگران تهران گفت: بازار تهران با مشکلات ایمنی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و همواره در این مورد هشدارها و تذکرات داده شده است.

صاحب‌خبر -

سید جلال ملکی صبح امروز سه‌شنبه ۲۴ مرداد  در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، از آتش‌سوزی شدید در بازار آهنگران تهران خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۰۲:۰۱ بامداد رخ داد و بالافاصله با اعلام به سامانه  ۱۲۵ هفت ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.  

وی با اشاره به عمیق بودن حادثه، افزود: این پاساژ سه طبقه دارای ۲۵۰ باب مغازه و انباری با متراژهای کوچک و بزرگ بود که از زیرزمین تا طبقات بالایی حدود ۳۰ باب مغازه و انباری از ۴۰ تا ۱۰۰ درصد دچار سوختگی شده‌اند.

 

بیشتر بخوانید:

انفجار ساختمان ۳ طبقه در محله جوانمرد قصاب/۱۲ نفر از زیر آوار نجات یافتند

تعداد مصدومان حادثه جوانمرد قصاب تهران به ۱۶ نفر رسید

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در ادامه با اشاره به اینکه این حادثه بدون مصدومیت مهار شد، گفت: با وجود دود بسیار سنگینی  که در زیرزمین حبس شده بود و با سختی‌های فراوان آتش نشانان از چند طرف به آتش حمله‌ور و موفق به مهار آن شدند.

ملکی ایمن سازی بازار را بسیار مهم دانست و گفت: مالکان باید نسبت به ایمن سازی مغازه‌های خود سریعا اقدام کنند زیرا با وجود چنین حوادثی باید شاهد خسارت‌های سنگینی نیز باشیم.

نظر شما