شناسهٔ خبر: 61777686 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

قیمت خانه در محله مولوی / خرید آپارتمان با هزینه کمتر از ۲ میلیارد تومان

از آنجا که قیمت مناسب آپارتمان در مولوی تعداد بالایی از مردم را به سمت این محله می‌کشاند متوسط قیمت خرید آپارتمان در این محدوده متری چند میلیون تومان است؟

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، محله مولوی در محدوده‌ جنوب شرقی شهر تهران و در منطقه ۱۲ شهرداری قرار گرفته است. این محله از شرق با میدان قیام و خیابان ری، از جنوب با میدان شوش و خیابان شوش و از غرب با میدان محمدیه، خیابان مولوی و خیابان خیام محدود شده است.

مولوی همچنین با محله‌های ‌باغ آذری، سنگلج، بازار، خانی‌آباد، کوثر، قیام، مظاهری، شوش، سیروس مجاورت دارد.

محله مولوی به دلیل داشتن بافتی قدیمی، ساختار منظمی ندارد و اکثر ساختمان‌های آن قدیمی و دارای تعداد طبقات کم هستند.

ساکنین این محدوده با تبدیل شدن به مرکز تجاری بزرگ محل زندگی خود، روزانه ترافیک سنگینی را تحمل می‌کنند.

از سوی دیگر این ویژگی محله مولوی باعث شده است بیشتر بافت‌های مسکونی اطراف آن رفته رفته نابود شده و جای خود را به انبارهای بزرگ و در حال ساخت بدهد.

افرادی که قصد خرید آپارتمان در مولوی تهران را دارند باید این مسئله را مدنظر قرار بدهند که بافت کوچه‌های این محله شبیه به بازار است.

قیمت آپارتمان در محله مولوی

آگهی‌های مربوط به محله مولوی نشان می‌دهد قیمت آپارتمان در این منطقه از متری 30 میلیون تومان شروع می‌شود و تا متری 60 میلیون تومان می‌رسد.

مشاوران املاک این منطقه می‌گویند منطقه افتخاریان ارزان‌ترین محل برای خرید آپراتمان و محدوده خیابان رئیس عبدالهی گرانترین محل برای خرید خانه در محله مولوی است.

قیمت آپارتمان در مولوی

راه‌های دسترسی به محله مولوی

محله مولوی به دلیل قرار داشتن در محدوده مرکزی شهر تهران دارای حمل و نقل عمومی بسیار قوی است و تمامی خیابان‌های اطراف آن دارای خطوط حمل و نقل عمومی هستند. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محله، ایستگاه مترو مولوی در خیابان مولوی است. ایستگاه مترو مهدیه و میدان محمدیه نیز به این محله دسترسی دارند.

نظر شما