شناسهٔ خبر: 61771272 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

گزارش زنده: سپاهان 2-۰ تراکتور

تیم فوتبال سپاهان موفق شد در دقیقه ۲۴ دست به کار بزرگی بزند و از تراکتور با دو گل پیش بیفتد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، مصاف سپاهان و تراکتور نبرد دو مدعی قهرمانی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود؛ موضوعی که مورایس هم در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه بر آن صحه گذاشت و از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرد که بازی‌های اول تیم‌های مدعی را طوری برنامه ریزی کنند که مقابل هم قرار نگیرند. با این وصف و با تمام حواشی‌ای که مدیران این دو باشگاه در پی نقل و انتقالاتی نفس گیر تجربه کرده‌اند، تراکتور و سپاهان برای کسب پیروزی در ورزشگاه نقش جهان برابر هم قرار گرفته اند.

با گزارش زنده این مسابقه همراه ورزش سه باشید.

تقویم پنج شنبه 19 مردادماه 1401

سوت داوران: پیام حیدری، محمد عطایی، علی اکبر نوری، محمدرضا تارخ ناظر: ابوطالب طاهریان

سپاهان گل: تیم فوتبال سپاهان روی یک حمله غافلگیر کننده موفق شد روی پاس زیبای فرشاد احمدزاده و ضربه تمام کننده شهریار مغانلو به گل اول مسابقه دست پیدا کند.

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمد‌زاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تراکتور حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان‌پور، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاو واگنین، محمد قنبری، آلوارو خیمنز و امیرحسین حسین‌زاده.

سرمربی: پاکو خمس

 کارت زرد کارت زرد

میلاد زکی پور (6)  رضا شکاری (12) نیلسون جونیور (15)

شرح گل:

سپاهان (۱_۰): در دقیقه ۱۱ پاس مستقیم مدافع میانی سپاهان پشت مدافعین تراکتور به فرشاد احمدرزاده رسید و او با روی پای چپ موقعیت را برای گلزنی شهریار مغانلو فراهم کرد. مغانلو هم در ادامه با یک کنترل مدافع مستقیمش را جا گذاشت و با یک ضربه تمام کننده پای چپ گل اول بازی را به ثبت رساند.

سپاهان (۲_۰): در دقیقه ۲۵ پاس در عرض رضا شکاری برای رضا اسدی گل دوم مسابقه را با ضربه بازیکن فصل گذشته تراکتور برای طلایی پوشان اصفهانی رقم زد. نکته جالب اینکه اسدی جشن گل هم به پا نکرد و با سجده شکر این موفقیت را جشن گرفت.

دقایق حساس:

دقیقه 2: ضربه سر محمد دانشگر روی ارسال رامین رضاییان با اختلاف زیادی راهی اوت شد

دقیقه 21: دریافت توپی که مدافع تراکتور رو به عقب به پورحمیدی پاس داده بود سبب شد که بازیکنان و هواداران سپاهان اعتراض تندی به داور مسابقه داشته باشند.

حواشی

چمن ورزشگاه نقش جهان و وضعیت نامساعد آن اولین چیزی است که در تصویرهای تلویزیونی به چشم می‌آید.

محمد کریمی به عنوان کاپیتان تیم فوتبال سپاهان و شجاع خلیل‌زاده در بازگشت به تراکتور کاپیتان قرمز پوشان تبریزی در فصل پیش رو خواهد بود.

هواداران سپاهان استقبال خوبی را از این مسابقه به عمل آورده‌اند ولی قسمت‌های شمالی و جنوبی ورزشگاه نقش جهان در قسمت پشت دروازه‌ها همچنان خالیست.

چیزی چیزی حدود ۳۵ هزار نفر این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کنند که نزدیک به دو نفر آنها هواداران تراکتور تبریز هستند.

خوش و بش بازیکنان دو تیم با یکدیگر پیش از شروع مسابقه و به ویژه صحبت‌هایی که میان برخی بازیکنان  تراکتور و عیسی آل کثیر مطرح شد یکی از حواشی قابل توجه پیش از شروع بازی بود.

حمید مطهری دستیار امیر قلعه نویی در تیم ملی در ورزشگاه نقش جهان حاضر شده و این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کند.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما