شناسهٔ خبر: 61746285 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پرسپولیس با کمترین تغییر در اولین بازی لیگ

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی_ دیدار دو تیم پرسپوليس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۹:۳۰ امروز و‌ در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش شفقنا ورزشی، پرسپولیس به عنوان مدافع قهرمانی در اولین جدال در لیگ بیست و سوم با آلومینیوم اراک دیدار خواهد کرد. این بازی در ورزشگاه آزادی و بدون تماشاگر برگزار می شود که این موضوع قطعا به ضرر پرسپولیس هست. آنها نمی توانند در اولین بازی فصل از تماشاگران خود بهره ببرند.

تیم یحیی با کمترین تغییر

پرسپولیس جزء معدود تیم های لیگ برتر است که با کمترین تغییر نسبت به فصل گذشته در لیگ بیست و سوم بازی خواهد کرد. مدیران پرسپولیس موفق شدند با بازیکنان مدنظر کادر فنی تمدید کنند و اسکلت اصلی تیم را حفظ کنند. این اتفاق می تواند خیلی به نظم و ثبات تیم در فصل جاری کمک کنند. چرا که تیم یک دست مانده و بازیکنان هماهنگی خود را حفظ خواهند کرد. پرسپولیس در اولین بازی خود مقابل آلومینیوم احتمالا فقط با 2 تغییر بازی خواهد کرد و به احتمال زیاد حسین کنعانی زادگان و شهاب زاهدی 2 تغییر احتمالی یحیی باشند.

نتایج خوب آلومینیوم مقابل پرسپولیس

آلومینیوم اراک همیشه مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و در بازیهای گذشته آمار خوبی مقابل قرمزهای پایتخت به ثبت رسانده اند. دو تیم تاکنون  5 مسابقه باهم داشته‌اند که 2 برد سهم پرسپولیس، 2 برد سهم آلومینیوم بوده و یک بازی هم مساوی شده است.

آمار نشان می دهد 2 تیم در نتیجه مساوی هستند و این بازی مطمئنا بازی آسانی برای پرسپولیس نخواهد بود.

احمد گوهری چهره ویژه بازی 

احمد گوهری دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس، این فصل پیراهن آلومینیوم را خواهد پوشید و در اولین بازی‌اش باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. این دروازه بان که ترجیح داد از پرسپولیس جدا شود تا بتواند بیشتر بازی کند،او در دیدار امروز مقابل تیم سابق خود انگیزه ها های زیادی دارد.

رفیق درجه یک یحیی روی نیمکت حریف

یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی به عنوان دو همکار قدیمی، همیشه تقابل‌های جذابی داشتند و حسینی این بار به جای اینکه با پیکان مقابل پرسپولیس قرار بگیرد، به عنوان سرمربی آلومینیوم به ورزشگاه آزادی خواهد رفت. حسینی قبل از بازی پرسپولیس را تیم اول پایتخت خطاب کرده بود.

ترکیب احتمالی پرسپوليس

علیرضا بیرانوند
محمدحسین کنعانی‌زادگان
مرتضی پورعلی‌گنجی
دانیال اسماعیلی‌فر
علی نعمتی
میلاد سرلک
سروش رفیعی
سعید صادقی
مهدی ترابی
وحید امیری
شهاب زاهدی

نظر شما