شناسهٔ خبر: 61607960 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد ؛ پایان رسمی وزارت حمید سجادی

صاحب‌خبر -

پس از استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و جوانان نهایتا امروز با انتخاب ابراهیم رییسی کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد.

به گزارش انصاف ورزشی، پس از گذشت حدود دو سال از آغاز دولت ابراهیم رییسی یکی از بارزترین ویژگی‌های این دولت تغییرات بسیار زیاد در کابینه بوده است به گونه‌ای که وزارتخانه‌ها در دولت رییسی مدت زمان قابل تاملی را با سرپرست به کار خود ادامه داده‌اند.

اما وزارت ورزش و جوانان یکی از آن وزارت‌هایی بود که از ابتدای روی کار آمدن دولت در اختیار حمید سجادی دونده سابق تیم ملی دو و میدانی ایران بود ولیکن همواره زمزمه خداحافظی او از وزارتخانه به گوش می‌رسیده است و حتی وی از مجلس نیز 3 بار کارت زرد دریافت کرد.

با این وجود سرانجام حمید سجادی مدتی قبل به دلیل آنچه مشکلات جسمانی ناشی از واقعه سقوط بالگرد در کرمان عنوان کرد از پشت وزارت استعفا داد که امروز با انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست این وزارت رسما با استعفای سجاد موافقت شد و دوران وزارت وی پایان یافت.

اما کیومرث هاشمی متولد 1344 و دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی است و معاونت سازمان تربیت بدنی، قائم مقامی وزیر آموزش و پرورش، ریاست بر کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، سرپرستی فدراسیون فوتبال (زمان تعلیق فوتبال ایران) و دبیری شورای‌عالی المپیاد ورزش ایرانیان از جمله سوابق اجرایی وی بوده است؛ او همچنین سابقه حضور و شکست در انتخابات معروف و جنجالی فدراسیون فوتبال در سال 1399 در حضور عزیزی خادم، مصطفی آجرلو و علی کریمی را نیز در کارنامه دارد

اما به هرروی کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد و باید دید آیا حضور او در این وزارت دائمی خواهد بود یا او هم مهمان کوتاه مدت ساختمان سئول است.

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد ؛ پایان رسمی وزارت حمید سجادی کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد ؛ پایان رسمی وزارت حمید سجادی

انتهای پیام

نظر شما