شناسهٔ خبر: 61554041 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مسابقات جهاني دانشجويان؛ نشان برنز زنده دل و ليموچي در پومسه

صاحب‌خبر -
مسابقات جهاني دانشجويان؛ نشان برنز زنده دل و ليموچي در پومسه

خبرگزاری آریا-رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب 2 نشان برنز پومسه رو‌های کشورمان پیگیری شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سی و یکمین دوره مسابقات یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از امروز به میزبانی کشور چین در شهر «چنگدو» آغاز شد.
در نخستین روز بازی‌ها و در پومسه مردان و زنان ملی پوشان کشورمان به مصاف حریفان رفتند.
«مرتضی زنده دل» نماینده پومسه کشورمان در مرحله نخست دومین نفر برای اجرای فرم به میدان رفت و با ثبت نتیجه 7.170 راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله هم با اجرای فرم خوب خود و با امتیاز «7.150 امتیاز» با اختلاف بسیار کم با نماینده صدرنشین کشور هنگ کنگ، بالاتر از رقبای قدرتمندی از کشور‌های کره جنوبی و ترکیه به عنوان نفر دوم به فینال بخش پومسه انفرادی یونیورسیاد صعود کرد. زنده دل در فینال به همراه نماینده ترکیه صاحب نشان برنز مشترک شد و ورزشکاران کره جنوبی و چین هم بترتیب در مکان‌های اول و دوم قرار گرفتند.
«یاسمن لیموچی» دیگر نماینده کشورمان در پومسه، دور نخست امتیاز 6.990 را ثبت کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در ادامه هم با «6.920» امتیاز به عنوان نفر دوم پایین‌تر از نماینده چین و بالاتر از نمایندگان کشور‌های مالزی و ویتنام و کره جنوبی به عنوان نفر دوم به فینال پومسه انفرادی یونیورسیاد در گروه بانوان رسید. لیموچی در مرحله فینال در جایگاه سوم مشترک قرار گرفت و گردن آویز برنز دریافت کرد.

نظر شما