شناسهٔ خبر: 61494213 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

وزیر ورزش پایان وزارت خود را اعلام کرد!

سجادی: تصمیم نهایی با رئیس‌جمهور است

صاحب‌خبر -
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد شرایط جسمانی خود را به رئیس‌جمهور توضیح داده و منتظر تصمیم نهایی آیت‌الله رئیسی است.
استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش آن‌قدر در هفته‌های اخیر تکرار شد که بالاخره به واقعیت پیوست. روز دوشنبه این خبر روی خروجی رسانه‌ها رفت و همین که روابط عمومی وزارت ورزش آن را مثل دفعات قبلی تکذیب نکرد، نشان داد که این بار ماجرا متفاوت است و از شکل شایعه به واقعیت تبدیل شده است. 
وزیر ورزش و جوانان که حدود 23 ماه از حضورش در این سمت می‌گذرد، از اسفندماه سال قبل که به دلیل سانحه سقوط بالگرد مدتی در بیمارستان بستری بود و به شدت آسیب دید، با مشکلات جسمانی زیادی مواجه شده و خودش هم دیروز تایید کرد که به خاطر این شرایط نمی‌تواند به‌اندازه کافی و با سلامت کامل برای ورزش کشور وقت بگذارد.
سیدحمید سجادی که در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در وزارت ورزش حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران درخصوص وضعیت جسمانی‌اش و خبر استعفای خود گفت: «خدا را شکر بهتر هستم. در چند روز گذشته کمی حالم بد بود و یک عمل جراحی داشتم، اما تیم پزشکی به خوبی این کار را انجام داد. خدا را شکر بهتر هستم. من شرایطم را برای آقای رئیسی توضیح دادم و گفتم نیاز به درمان و رسیدگی به سلامتی‌ام دارم. شرایطم را توضیح دادم و تصمیم‌گیری با رئیس‌جمهور است. حالا وی باید تصمیم‌گیری کند و همه چیز منوط به تصمیم رئیس‌جمهور است. فعلاً انجام وظیفه می‌کنیم و سنگر را خالی نکرده‌ام. من وظیفه داشتم که به رئیس‌جمهور گزارش دهم و این کار را هم کردم.»
بدین ترتیب حمید سجادی بعد از اینکه چند باری از سوی نمایندگان مجلس به استیضاح تهدید شد و اخبار مربوط به استعفایش نیز اعلام شد، امروز بالاخره استعفای خود را تایید کرد تا همه در انتظار تصمیم رئیس‌جمهور برای معرفی سرپرست جدید وزارت ورزش باشند. 
سجادی که کمتر از دو سال در راس وزارت ورزش حاضر بوده، با چالش‌های زیادی به ویژه در بخش فوتبال و اخیرا در حوزه استقلال و پرسپولیس مواجه شده است. البته که رویدادهای بزرگی همچون بازی‌های آسیایی‌ هانگژو نیز برای ورزش کشور در پیش است و تغییر نفر اول ورزش کشور ممکن است برخی از برنامه‌ها را هم دچار تغییر کند.

 

نظر شما