شناسهٔ خبر: 61482962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وداع با شهیدان مدافعان امنیت در اهواز/ غم و اندوه همرزمان در بدرقه شهیدان + فیلم و تصاویر

آیین وداع و بدرقه با پیکر شهیدان علی غلامی و سلمان غریبی امروز در میان غم و اندوه همرزمان این شهیدان در ستاد فرماندهی انتظامی اهواز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز، آیین وداع و بدرقه با پیکر شهیدان علی غلامی و سلمان غریبی  امروز در میان غم و اندوه همرزمان این شهیدان در ستاد فرماندهی انتظامی اهواز برگزار شد.

در آیین بدرقه و وداع با این شهید گرانقدر، استاندار، رئیس کل دادگستری، دادستان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، مرزبانی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان و خانواده این شهید گرانقدر حضور داشتند.

بعد از مراسم وداع با پیکر شهیدان شهید علی غلامی و شهید سلمان غریبی پیکر پاک این شهیدان والامقام برای تدفین به شهرستان ایذه تشییع می شود.

مشت آهنین پلیس در مقابله هنجارشکنان است

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان در این مراسم ‌اظهار داشت: افتخار پلیس این است خادم بهترین مردم دنیا است و به این خادم بودن افتخار می کند.

وی با بیان اینکه باب شهادت در مجموعه انتظامی باز است تصریح کرد: تعداد اندکی که راه مقابله با قانون و قانون شکنی را در مسیر خودشان دارند بدانند مجموعه نیروی انتظامی و همه دستگاه امنیتی و نظامی خط قرمزشان شکستن قانون و هنجارشکنی است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: افرادی که نمی‌خواهند مسیری که در مقابله با قانون را در پیش گرفته اصلاح بکنند بدانند که با مشت آهنین پلیس و برخورد اقتدارگرایانه پلیس مواجه خواهند بود.

سردار میرفیضی در خاتمه بیان داشت: انشالله بتوانیم با هم افزایی و همکاری متقابل آنچه که حق مردم در حوزه امنیت است را برقرار کنیم. 

روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی "هلایجان" در اجرای حکم دستگیری سارقان مسلح در مخفیگاهشان واقع در روستای "بیشه شیرین" وارد عمل شدند. که سارقان به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی کردند که در آتش متقابل یکی از متهمان به هلاکت رسید. در این درگیری 2 تن از ماموران پلیس به نام های ستوانیکم "علی غلامی" و ستوانسوم "سلمان غریبی" به شهادت رسیدند.

.

 

انتهای پیام/735/.

نظر شما