شناسهٔ خبر: 61404190 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

شایعه استعفای رییسی از کجا آمد

تحریریه جهان صنعت نیوز

یک عضو خبرگان رهبری گفت: برخی برای حضورشان زمزمه استعفای ابراهیم رییسی رئیس جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس جمهور استعفا دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جهان صنعت نیوز، سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان، با حضور در ورامین در جمع ناظران شورای نگهبان حاضر شد. با تأکید بر اهمیت اجرای واجبات و حفظ جایگاه نظام در مقابل حیله‌های متعدد دشمنان انقلاب و اسلام، اظهار داشت: ادامه‌دهندگان اغتشاشات سال گذشته به دنبال توهمات دشمنان، بچه‌گانه به میدان آمدند. اما انقلاب اسلامی، چون سرو محکم باقی ماند.

وی تاکید کرد: حیله دشمنان اکنون با نزدیک شدن به انتخابات اسفندماه برای القای کمی شرکت‌کنندگان در انتخابات است. زمزمه شرکت نکردن در انتخابات نغمه براندازان شده، اما آن‌ها نمی‌دانند که عقبه انقلاب و اسلام دست ملت عزیز ایران اسلامی است و مردم مسلمان و دوستدار وطن نتیجه را معکوس خواسته براندازان خواهند کرد. زیرا دست از اسلام و وطن نخواهند کشید.

* برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس جمهور را می‌کنند. اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس جمهور استعفا دهد. شما و ما می‌دانیم که این شعار‌های دشمنان است. شما در ترس تأیید شدنتان به دنبال شعار دشمنان هستید. هشت سال با رأی مردم حکومت کردید. اما بدانید این ملت و رئیس جمهور از انقلاب، اسلام و انتخابات صیانت می‌کنند.

* صیانت از آرای مردم به عهده شما ناظران شورای نگهبان است. انتخابات یک واجب شرعی و یک واجب ملی است. کسی که پای در میدان می‌گذارد باید انقلاب را برای خودش و خودش را برای انقلاب بخواهد.

* ۵ محور، چون اطلاعات، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و شما ناظران شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‌ها دخیل هستید. مبادا شما ناظران شورای نگهبان به شایعات توجه کنید. لذا همواره با اسناد معتبر اقدام به اجرای قانون کنید.

منبع: تسنیم

شناسه : 362986
لینک کوتاه : https://jahansanatnews.ir/?p=362986

نظر شما