شناسهٔ خبر: 6132177 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جزئیات معاملات بورس در هفته جاری

در هفته منتهی به دهم تیرماه، ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۶ هزار و ۵۶۹ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، از ابتدای امسال، ۵۴ میلیارد و ۹۳ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۰۱ هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال دادوستد شده است.

در هفته منتهی به دهم تیرماه، سه میلیارد و ۴۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۶ هزار و ۵۶۹ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد.

در این مدت ۶۰ هزار و ۳۶۰ خریدار در ۲۲۷ هزار و ۱۸ دفعه به داد و ستد پرداختند.

بر اساس آمار موجود، در این مدت، دو میلیارد و ۸۰۱ میلیون سهم به صورت خرد و بلوک معامله شد.

از ابتدای امسال، ۵۴ میلیارد و ۹۳ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۰۱ هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال دادوستد شده است. در این مدت، تعداد یک میلیون و ۸ هزار و ۳۵۴ سرمایه گذار، در سه میلیون و ۷۹۱ هزار و ۹۳۳ دفعه این تعداد سهام را خریداری کرده اند. بازار سهام از ابتدای سال ۶۷ روز کاری فعالیت داشته است.

شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته ای که گذشت، با افزایش  ۰.۰۱ درصدی به ۶۴ هزار و ۸۶۱ واحد رسید.

در عین حال شاخص صنعت در آخر هفته، بر روی عدد ۵۲ هزار و ۹۶۳ واحد ایستاد. شاخص بازار اول به ۴۶ هزار و ۷۰۳ واحد و شاخص بازار دوم به ۱۳۴ هزار و ۴۲۴ واحد رسید.

در هفته منتهی به ۱۰ تیر ماه، تعداد ۳۰۸ هزار و ۸۴۸ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۳۰۸ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار معامله شد. این در حالی است که از ابتدای سال هشت میلیون و ۱۷۴ هزار و ۷۰ برگه اوراق مشارکت به ارزش هشت هزار و ۱۹۷ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار خریداری شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما