شناسهٔ خبر: 61309545 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران:

بافت فرسوده در تهران زیاد داریم

رئیس شورای شهر تهران در خصوص معضل مسکن، گفت: مشکل مسکن فقط در تهران نیست بلکه در کل کشور است؛ بافت فرسوده در پایتخت زیاد داریم که نیاز به نوسازی دارد.

صاحب‌خبر -
بافت فرسوده در تهران زیاد داریم
کد خبر: 622872
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ۱۰:۳۰:۱۰

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران گفت: حمل نقل عمومی دغدغه اصلی شهر تهران است و جزو اولویت های ماست.

به گزارش فارس، چمران در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه طرحی چند جلسه قبل به شورا  برای بافت فرسوده آمده بود؛ گفت: روی این طرح مطالعاتی صورت گرفت و به اصلاحاتی رسیدیم که امروز مطرح خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص ملاقات با مسوولان قوه قضاییه گفت:  ملاقات با مسوولان بر اساس برنامه ای است که در خدمت اقای اژه ای داشتیم ، قرار بود کارگروه تخصصی تشکیل شود و مباحث مطرح شود و جلسه ای دیروز با معاونت پژوهشی قوه داشتیم و برنامه ها را تنظیم می کنیم. همچنین با رئیس اداره کل ثبت اسناد هم برنامه های داریم.

چمران در خصوص انتصابات در شهرداری تهران گفت: انتصاب قبلا یک ساله بود خود این هم جای بحث دارد که درست است یا نه.  اما امسال قرار شد حکم ها یکساله نباشد و تا پایان دوره است که دیگر زیاد شاهد تغییرات نباشیم البته جابه جایی طبیعی است و دلایل مختلف باشد و نظر شهردار تهران است. 

وی در پاسخ به این پرسش که نظرخواهی از شورا در این زمینه صورت گرفته است، گفت: نظر شورا یک نفر نیست و هر کس یک نظر دارد؛ نظرخواهی نشد و شورا به صورت مستقیم دخالت نمی کند مگر اینکه موضوعی باشد که آن هم نظر مشورتی است.

چمران در خصوص معضل مسکن گفت: مشکل مسکن در تهران نیست در کل کشور است.ما بافت فرسوده زیاد داریم که نیاز به نوسازی دارد. همین خیابان خیام و مجاهدین را ببینید بر خیابان چقدر ساختمان ها درب و داغون است، آبروریزی است و باید بازسازی شود. 

 

نظر شما