شناسهٔ خبر: 61281042 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه شهر گالیکش:

مجلس خبرگان رهبری مهمترین نهاد سیاسی جمهوری اسلامی ایران است

امام جمعه شهر گالیکش، گفت: مجلس خبرگان رهبری مهم ترین و حساس ترین نهاد سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین «نادعلی رضا نژاد» در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مسجد جامع شهر گالیکش با اشاره به سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان، اظهار کرد: این نهاد مسئولیت انتخاب رهبری و نظارت بر عملکرد و عزل و نصب رهبری را به عهده دارد.
 
به گفته وی؛ یکی از وظایف آن این است که باید رهبری را انتخاب کنند که شرایط و ضوابط را دارا باشد که الحمدلله بعد از رحلت حضرت امام (ره) بهترین و شایسته ترین گزینه را برای رهبری جهان اسلام انتخاب کردند.
 
امام جمعه شهر گالیکش اقتدار، عزت و سربلندی کشور ما در سراسر جهان را به برکت ولایت فقیه و رهبری جامعه دانست و گفت: به برکت وجود آن با این امنیتی که داریم دشمن جرأت ندارد به ملت و کشور ما تعرضی بکند.
 
وی افزود: راه نجات کشور اطاعت از ولی فقیه و رهبری جامعه است و اگر گوش به فرمان ایشان باشیم پیروزی از آن ماست و دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.
 
حجت الاسلام رضانژاد با اذعان بر اینکه حجاب برای زن؛ به منزله حصار باغی است که از آن حفاظت، نگهبانی و حراست می کند، تصریح کرد: حجاب مخصوص ما مسلمانان نیست و از اول خلقت آدم و حوا وجود داشته و تا قیام قیامت برای زنان واجب شرعی است و از واجبات بزرگ دین است.
 
وی ادامه داد: مسئله حجاب در همه ادیان بوده و رواج داشته و کتب آسمانی خداوند دستور به حجاب داده است که زنان باید حجاب و عفاف را رعایت کنند.
 
به گفته وی؛ حجاب به زن ارزش و بها می دهد، اگر باغی را در نظر بگیریم که دیوار نداشته باشد هر کسی وارد این باغ می شود و از میوه های این باغ می خورد و می برد، حجاب برای زن به منزله ی حصار باغی است که از آن حفاظت، نگهبانی و حراست می کند.
 
امام جمعه شهر گالیکش با بیان اینکه زنان و دختران ما باید از فاطمه زهرا سلام الله علیها الگو بگیرند، ابراز کرد: سیره و روش زندگی آن حضرت را که یکی از آن همین حجاب و عفاف است باید زنان و خواهران ما در زندگی به آن عمل و رعایت کنند.
 
 وی افزود: حجاب، قانون دین مقدس اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و زنان ما وقتی پا در کوچه و خیابان می گذارند حجاب را رعایت کرده و بی قانونی نکنند، همه ی ما و هر کسی در هر کشوری که هست باید تابع قانون باشند.
 
حجت الاسلام رضا نژاد با یادآوری اینکه تبلیغات الان یکی از نیازهای ضروری جامعه است، گفت: مسئولان، مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام، علما و روحانیون، هیئات مذهبی حتما از ماه محرم برنامه تبلیغ را در اولویت و سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
وی ادامه داد: روحانیون و مبلغین و حوزه های علمیه، تبلیغ را در اولویت کار خود قرار دهند چرا که امروزه می بینیم دشمنان با تبلیغات دروغ در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای به اهدافشان دست پیدا می کنند و ما با تبلیغ است که باید به دشمنان حمله کنیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما