شناسهٔ خبر: 61265043 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

حدادعادل: مجلس انقلابی‌تر و مهندس‌تر می‌خواهیم

​فارس: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مهندسی حل مسأله از ویژگی‌ بهارستانی‌ها در دوره دوازدهم باشد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ظهر امروز در آیین اختتامیه سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سالن همایش مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد با بیان اینکه مهندسی حل مسأله از ویژگی بهارستانی‌ها در دوره دوازدهم باشد، اظهار کرد: در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی سازوکارهایی تعیین می‌شود تا طبق آن سازوکار افراد اصلح برای مجلس دوازدهم مشخص شود.

وی بیان کرد: مهندسی حل مسأله در جامعه امروز ضروری است و باید افرادی با این ویژگی به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه پیدا کنند تا بتوانند مشکلات مردم را برطرف سازند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: باید مراقبت کنیم تا در انتخابات پیش رو بهانه ایجاد نشود و تنها دنبال کار و رفع مشکلات باشیم.

باید افراد باانگیزه و خردمند وارد مجلس شوند

حدادعادل اضافه کرد: مجلس یازدهم انقلابی است و ما می‌خواهیم مجلس دوازدهم انقلابی‌تر باشد؛ برای تحقق این امر باید افراد باانگیزه، باایمان، باتجربه، خردمند و اهل تفکر برای شرکت در مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه امسال، گفت: در نشست‌های آینده به نحوه پیشبرد اهداف و عملکرد در انتخابات بیشتر پرداخته خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: وسعت شورش در کشور فرانسه به هیچ عنوان قابل‌قیاس با اغتشاشات سال ۸۸ در ایران نبود؛ شورش مردم فرانسه کوچک‌نمایی شد و اغتشاشات در ایران با کشته‌سازی در انعکاس خبری مورد بزرگنمایی قرار گرفت.

حدادعادل تأکید کرد: اغتشاشات سال ۱۴۰۱ اقدامی سخیف از سوی دشمنان جمهوری اسلامی بوده است؛ دشمنان دنبال گرفتاری مردم در مسائل روزمره هستند و باید در این زمینه هوشیار بود.

وی با بیان اینکه تمدن اروپایی و غربی مسیر خاصی را در پیش گرفت که استعمار یکی از نتایج آن است، اضافه کرد: جهان به دنیای غرب و دنیای تحت‌تأثیر غرب تقسیم‌ شده و گناه جهان اسلام این است که در حال از بین بردن این تقسیم‌بندی است.

 

نظر شما