شناسهٔ خبر: 61161113 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رپرتاژ آگهی

خرید قسطی کالای دیجیتال: راهی راحت برای مرتبط ماندن با دنیای مدرن

صاحب‌خبر -

هر کسی با هر شغلی به خرید کالاهای دیجیتال مثل گوشی، لپ تاپ و تبلت احتیاج دارد. قیمت این کالاها به دلیل افزایش قیمت ارز ثابت نیست و خیلی از متقاضیان محصولات دیجیتال چندین ماه برای خرید گوشی یا لپ‌تاپ موردعلاقه‌شان پس‌انداز می‌کنند و بعد خرید می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم یک راه‌حل جدید به شما معرفی کنیم و روش خرید قسطی کالای دیجیتال را توضیح بدهیم. در انتهای مقاله متوجه می‌شوید که خرید قسطی بهترین گزینه برای تهیه کالاهای دیجیتال است.

خرید قسطی کالای دیجیتال: راهی راحت برای مرتبط ماندن با دنیای مدرن

خرید قسطی گوشی: بهترین راه‌حل برای تهیه گوشی

معمولا موقع خرید گوشی، بودجه‌‌‌تان را درنظر می‌گیرید و با توجه به آن برند مناسب گوشی را انتخاب می‌کنید. گوشی‌های میان‌رده با قیمت کمتری عرضه می‌شوند و گوشی‌هایی مثل اپل هم قیمت خیلی بالایی دارند. عامل بودجه باعث می‌شود که انتخاب‌های شما در خرید گوشی محدود شود و سراغ مدل‌های جدید گوشی نروید، پس برای اینکه بدون توجه به بودجه بهترین گوشی هوشمند را بخرید، خرید قسطی گوشی عاقلانه‌ترین راه‌حل است. 

سایت‌های مختلفی در زمینه خرید گوشی از دم قسط فعالیت می‌کنند، بهتر است مطمئن‌ترین سایت را انتخاب کنید و شرایط خرید قسطی را مطالعه کنید. در بعضی از سایت‌های خرید اقساطی، امکان مقایسه انواع گوشی‌ها وجود دارد. 

توصیه ما این است که قبل از انتخاب نهایی، برندهای متنوع گوشی و ویژگی‌های آن‌ها را مقایسه کنید و با توجه به اولویت‌های خودتان گوشی را تهیه کنید. بعضی از گوشی‌ها برای بازی‌کردن مناسب هستند و گروه دیگری هم بین عکاس‌ها طرفدارها دارند. بنابراین، کاربرد گوشی در خرید آن تاثیرگذار است.

چگونه در خرید قسطی، گوشی‌ها را مقایسه کنید؟

برای مقایسه انواع گوشی به اندازه نمایشگر، نوع آن، نرخ نوسازی، کیفیت لنزها، نوع تراشه، رابط کاربری، ظرفیت باتری و استانداردهای گوشی توجه کنید. درصورتی‌که به عکاسی با موبایل اهمیت می‌دهید، حتما انواع دوربین‌ها و لنزشان را بررسی کنید. 

ویژگی موبایل‌ها با توجه به کاربری آن‌ها متفاوت است. اگر اهل بازی‌های موبایلی هستید یا کار شما به موبایل و اپلیکیشن‌های مختلف مربوط می‌شود، پس حتما قدرت باتری و مدت‌زمان شارژ را درنظر بگیرید.

خرید قسطی لپ تاپ: بهترین گزینه برای تهیه لپ‌تاپی ماندگار

محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار، لنوو، ایسوس، دل، اچ پی، اپل و ایسر هستند. برندهای دیگری هم مثل سامسونگ، مایکروسافت، هوآوی و نیترو هم در تولید لپ‌تاپ فعالیت می‌کنند. لپ‌‌تاپ‌های لنوو قیمت مناسب و کیفیت خوبی دارند و برای همه کاربرها مناسب هستند. 

در حال حاضر ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌ها با قیمت ۴ میلیون تومن به فروش می‌رسند و گران‌ترین لپ‌تاپ هم ۳۴۴ میلیون تومان قیمت دارد. لپ‌های گیمینگ جزو گران‌ترین لپ‌تاپ‌ها هستند و با قیمت ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون‌ تومان می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. 

اگر گیمر هستید، می‌خواهید یک لپ تاپ ماندگار داشته باشید و با آن سال‌های طولانی بازی کنید، از امکان خرید قسطی لپ تاپ استفاده کنید و بهترین مدل لپ تاپ گیمینگ را به خانه ببرید. 

درصورتی‌که بودجه شما متوسط است، می‌توانید با هزینه ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان یک لپ تاپ استاندارد و بادوام تهیه کنید. با خرید قسطی لپ تاپ، لازم نیست بخش زیادی از پس‌اندازتان را خرج کنید و می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول لپ‌‌تاپ مناسب بخرید. امکان بازپرداخت هزینه لپ تاپ هم به صورت ماهانه وجود دارد.

خرید قسطی کالای دیجیتال: راهی راحت برای مرتبط ماندن با دنیای مدرن

راهنمای خرید قسطی لپ‌تاپ

هنگام خرید قسطی لپ تاپ به پردازنده، گرافیک، رم، حافظه، کیبورد، شارژدهی، ابعاد و وزن توجه کنید و بازه قیمتی لپ‌تاپ‌های مختلف را هم درنظر بگیرید. با بودجه بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان می‌توانید لپ‌‌تاپ‌های ZenBook 13 ایسوس و Legion 5  لنوو را تهیه کنید. 

کاربری لپ‌تاپ در خرید آن‌ها اهمیت دارد. درصورتی‌که هرروز باید لپ‌تاپ را با خودتان حمل کنید، پیشنهاد ما الترابوک‌ها است. کسانی‌که دوست دارند با یک تیر، دو نشان بزنند، می‌توانند لپ‌تاپ هیبریدی بخرند. در این محصولات، نمایشگر از بدنه جدا می‌شود و به تبلت تبدیل می‌شود. 

به‌علاوه، گیمرها باید به قدرت پردازنده‌های گرافیکی و لوازم جانبی دستگاه توجه کنند. لپ‌‌تاپ‌های گیمینگ نمایشگر و وضوح بالایی دارند و به سیستم خنک‌کننده قوی مجهز هستند.

 

خرید قسطی تبلت: به‌صرفه‌ترین روش برای خرید

اگر زیاد مسافرت می‌روید و می‌خواهید کارهای دانشگاه یا محل کارتان را در سفر و مهمانی انجام دهید، تبلت بخرید. جابه‌جایی تبلت راحت‌تر است و با آن می‌توانید در قطار، اتوبوس و جاهای مختلف فیلم ببینید، کتاب بخوانید و بازی کنید. 

بهترین تبلت‌های موجود در بازار محصول برندهای سامسونگ، اپل، مایکروسافت، سونی، ال جی، اچ تی سی، شارپ و شیائومی هستند. تبلت‌های مایکروسافت و اپل جزو گران‌ترین تبلت‌ها هستند و ویژگی‌های متنوعی هم دارند. این تبلت‌ها با قیمت ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند. 

در صورتی‌که می‌خواهید با هزینه متوسطی تبلت بخرید، تبلت لنوو با قیمت ۵ تا ۱۰ تومان پیشنهاد می‌شود. با خرید قسطی تبلت می‌توانید یک تبلت با کیفیت و استاندارد به خانه ببرید و چندین سال از آن استفاده کنید.

 

نکات خرید قسطی تبلت

در خرید تبلت، ویژگی‌هایی مثل توان باتری، اندازه نمایشگر، وضوح دوربین‌ها، اسپیکرها، حافظه و جنس دستگاه اهمیت دارند. اگر هدف شما از تهیه تبلت تماشای فیلم و بازی‌کردن است، بهتر است محصولی بخرید که از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند. 

هنگام خرید تبلت قسطی برای کودکان به جنس آن توجه کنید. تبلت‌هایی که در برابر ضربه مقاوم هستند، گزینه بهتری برای کودکان به شمار می‌آیند. طراح‌ها، گرافیست‌ها و تصویرگرها هم هنگام خرید تبلت باید به میزان حساسیت آن به فشار قلم، رزولوشن و صفحه نمایش آن توجه کنند.

خرید قسطی کالای دیجیتال: راهی راحت برای مرتبط ماندن با دنیای مدرن

با خرید قسطی، گوشی، لپ‌تاپ و تبلت را در سریع‌ترین زمان تهیه کنید

اگر مدل گوشی‌تان قدیمی شده است و می‌خواهید خیلی زود صاحب یک گوشی جدید شوید یا اگر لپ‌تاپتان کند شده است و دوست دارید آن را عوض کنید، با خرید اقساطی می‌توانید در زمان کوتاه و با صرف هزینه معقول این لوازم را برای خودتان تهیه کنید. سایت‌های زیادی در زمینه خرید قسطی تبلت و گوشی فعالیت می‌کنند، توصیه ما این است که شرایط هر کدام از آن‌ها را بررسی کنید و با مقایسه دقیق بهترین محصول را تهیه کنید. 

نظر شما