شناسهٔ خبر: 61159531 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

شاخص بورس ۱۷ تیر امروز ۱۴۰۲/ شاخص بورس امروز تا رقم ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار واحد روند صعودی داشت

موج نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ تا رقم ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار واحد روند صعودی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، شاخص کل بورس اولین روز کاری هفته را کم جان و بی رمق آغاز کرد به نحوی که تقریبا اکثر سهام بازار در محدوده ی صفر تابلو بودند و نوسان خاصی را تجربه نکردند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۷۵۰۰ واحدی  به ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز  رشدی جزئی را  تجربه کرد و به ارتفاع ۷۷۷ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «کچاد» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خدیزل»، «ارفع» و «حخزر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «وبملت» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «نیان» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۸ هزار میلیارد  و تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. 

در بازار امروز ۱۴۶ نماد در محدوده مثبت و ۲۴۳ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۳۴ نماد در محدوده مثبت و ۱۷۰ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

نظر شما