شناسهٔ خبر: 61156454 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انتظارها به سر رسید: جادوگر ایرانی بالاخره در خاک لهستان

هواداران تیم معروف لهستانی، نگران قلی‌زاده!

علی قلی‌زاده در آخرین مرحله قبل از انتقال به لخ پوزنان قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت لهستانی meczyki، علی قلی‌زاده، بازیکن 27 ساله ایرانی، از سوی لخ پوزنان به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه معرفی شده و این تیم باید 1.8 میلیون یورو برای بازیکن شارلوا بپردازد. برای باشگاه لهستانی این مبلغ زیاد است اما آن‌ها قصد دارند که ریسک کنند.

در ابتدا قرار بود این بازیکن ایرانی سریع‌تر از الیاس اندرسون در بلگارسکا حاضر شود که اولین انتقال رسمی لخ پوزنان بود. با این حال به یک دلیل ساده این اتفاق نیفتاد. او باید مجوز فعالیت در لهستان را دریافت می‌کرد.

او که تا دیروز در بلژیک به سر می‌برد و منتظر تمدید کارت اقامتش بود با رفع این مشکل به سمت لهستان و شهر پوزنان پرواز کرد.

همان‌طور که سباستین استاشفسکی از سایت intripa نوشت" قلی‌زاده مجوز اقامتش را دریافت کرده و به لهستان پرواز کرده است. این انتقال هنوز صددرصد نیست. همه چیز به صورت شفاهی نهایی شده و احتمال عدم توافق نهایی بسیار کم است. باشگاه برای معرفی بازیکن آماده است اما منتظر تشریفات نهایی است."

1895569 «توماش ولودارچیک» مجری و گزارشگر لهستانی از علی قلی‌زاده با عنوان جادوگر یاد می‌کند!

قلی‌زاده با کارت اقامت بلژیک راهی لهستان شده و برای دریافت اقامت این کشور اقدامات اداری‌اش را انجام داده است. او با دریافت کارت اقامت سپس در باشگاه فعالیتش را آغاز می‌کند. با توجه به آنچه ما متوجه شدیم، دوره ریکاوری پس از مصدومیت این بازیکن طولانی است.

انتظار می‌رود او پس از تعطیلات سپتامبر در اولین فرصت برای تیم ملی کشورش آماده بازی شود. لخ برای جذب این بازیکن مصمم است و می‌تواند صبر کند تا به آمادگی کامل دست پیدا کند.

با این حال، این اطلاعات ممکن است باعث نگرانی شود، هرچند باشگاه مدعی است که اگر این شرایط نبود، آوردن این بازیکن به لهستان بسیار سخت بود.

نظر شما