شناسهٔ خبر: 61129931 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

گزارش لحظه‌ای از آخرین تحولات استقلال (زنده)

با استعفای شب گذشته مدیران استقلال، حالا همه در انتظار انتخاب سرپرست جدید آبی ها و شاید هم ادامه کار حجت کریمی در این باشگاه باشند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، استقلال یکی از عجیب ترین روزهای خود را تجربه می کند. نزدیک به 72 ساعت از کلیدی ترین زمان نقل و انتقالات باشگاه به مذاکره و گفتگو با علیرضا بیرانوند گذشت و در نهایت نیز گلر شماره یک تیم ملی ترجیح داد تا به حضورش در پرسپولیس ادامه دهد و همین مسئله تلفات زیادی در اردوگاه رقیب داشت.

حجت کریمی با انتشار نامه ای در کانال رسمی باشگاه، از سمت خود استعفا داد و علت آن را نیز مسائل مالی عنوان کرده بود. سرپرست باشگاه استقلال مدعی شد که رئیس سازمان خصوصی‌سازی به‌عنوان رئیس مجمع باشگاه دست و بال مدیران را بسته بود و تلاش‌های کریمی و دستیارانش در زمینه تأمین منابع مالی بی‌نتیجه مانده بود.

حالا و در شرایطی که همه در انتظار تعیین نتیجه استعفای سرپرست مدیرعاملی استقلال هستند، به بررسی آخرین وضعیت این باشگاه می پردازیم.

خبرنگاران "ورزش سه" به نقل از منابع موثق، اخبار حوزه باشگاه استقلال را پوشش خواهند داد. با ما همراه باشید.

 پوشش زنده خبری

15 تیر 1402 ساعت 13:59

با وجود کناره گیری حجت کریمی از سرپرستی استقلال، اما متن استعفای او هنوز به وزارت ورزش نرسیده و مشخص نیست که وضعیت مدیریت این باشگاه چه خواهد شد.

15 تیر 1402 ساعت 13:45

با وجود گذشت چندین ساعت از آغاز تجمع هواداران استقلال، همچنان تعداد زیادی از آنها مقابل ساختمان باشگاه مشغول سر دادن شعار علیه مدیران، وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی هستند.

5 تیر 1402 ساعت 13:00

پس از استعفای کریمی، امروز هیئت مدیره آبی پوشان تشکیل جلسه خواهد داد تا در این باره تصمیم گیری کند.

15 تیر 1402 ساعت 12:59

علیرضا خانی عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش با استعفای کریمی موافقت کرده و قرار است سرپرست جدید معرفی شود، به خبرنگار ورزشی فارس گفت: نه، هنوز هیچ چیز معلوم نیست. فقط کریمی استعفا داده و چیزی مشخص نیست.

15 تیر 1402 ساعت 12:56

دقایقی بعد از استعفای حجت کریمی، رئیس سازمان خصوصی سازی نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. در استوری که قربان زاده منتشر کرده، او تلویحا اعلام کرده که کریمی گزینه بیست و دوم آنها برای سرپرستی استقلال بوده و سازمان خصوصی سازی تمایل داشته تا علی خطیر را به عنوان سرپرست انتخاب کند.

15 تیر 1402 ساعت 12:52

پس از استعفای شب گذشته حجت کریمی از سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال، نام هایی همچون علی خطیر، محمدحسین قریب و سعید آذری برای جانشینی وی مطرح شده است.

15 تیر 1402 ساعت 12:51

برخی از هواداران استقلال با در دست داشتن تصاویر مرحوم حجازی و مرحوم پورحیدری، به تشویق این دو اسطوره باشگاه پرداختند.

15 تیر 1402 ساعت 12:48

تعداد زیادی از هواداران استقلال از صبح امروز با تجمع برابر ساختمان باشگاه، نسبت به عملکرد مدیران، وزارت ورزش، سازمان خصوصی سازی و فدراسیون فوتبال اعتراض کردند.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما