شناسهٔ خبر: 61108009 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

شایعات: عزیزترین سوغاتیه غبار پیراهن تو!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

14 تیر 1402 ساعت 11:44

این هم دومین خرید قطعی بارسا: اینیگو مارتینز که قراردادش با اتلتیک بیلبائو تموم شده بود. استاد دفاع وسطه و احتمالا تو این فصل کلی هوادارای بارسا رو حرص بده!

14 تیر 1402 ساعت 11:30

این ماجرای هری کین هم واقعا حوصله همه رو سر برده. مرد حسابی می‌خوای بری، برو، نمی‌خوای هم زودتر بگو، ملت تکلیف‌شونو بدونن. امروز دوباره استار اسپورت نوشته که می‌ره بایرن اما من که چشمم آب نمی‌خوره!

14 تیر 1402 ساعت 11:12

آرسنال و وستهم دیگه کامل واسه انتقال دکلان رایس توافق کردن و فقط مونده تست پزشکی و امضا. آقای میکل آرتتا، با این خریدا هوادارا این فصل قهرمانی می‌خوان. فردا روز نگی من بازیکن نداشتم!

14 تیر 1402 ساعت 11:06

خب بعد از مرور انتقال‌های انجام شده و نشده، اول از همه انتخاب به‌جا و شایسته اقا کارلو آنچلوتی رو به عنوان سرمربی تیم ملی برزیل تبریک می‌گم. ای‌شالله تو کوپا آمه‌ریکای 2024 و جام جهانی 2026 سرافرازانه تا فینال برن و اونجا از یه تیمی که پیراهنش راه‌راه سفید و آبیه ببازن!

14 تیر 1402 ساعت 10:51

عربستان:

الاتحاد: سه تا خرید بزرگ داشتن: بنزما، انگولو کانته و ژوتا (بازیکن سلتیک). میگن ریو هاتاته رو هم میخوان که اونم سلیتک بازی می‌کنه.

الهلال: تغییر مربی شاید مهمترین اتفاق‌شون بود. رامون دیاز رفت و ژرژ ژسوس جاش رو گرفت. دو تا بازیکن اسم و رسم‌دار هم خریدن. کالیدو کولیبالی و روبن نوس. صحبت از خرید مهدی طارمی با یه پیشنهاد عجیب و غریب هم بود که به قول پیمان یوسفی، مهدی وقعی ننهاد.

النصر: کلی انرژی گذاشتن واسه خرید مارسلو بروزوویچ و بالاخره گرفتنش. حکیم زیاش رو می‌خواستن بگیرن که تو تست پزشکی رد شد و الان صحبت اینه که سادیو مانه را هم می‌گیرن. 

الاهلی: ادوارد مندی رو گرفتن و روبرتو فیرمینو رو. حرف از خرید ریاض محرز هم هست که یه خرده سخته.

14 تیر 1402 ساعت 10:45

انگلیس:

آرسنالآرسنال: کای هاورتز رو فعلا خریدن و انتقال دکلان رایس رو هم دارن نهایی می‌کنن. خروجی خیلی ویژه‌ای نداشتن و فقط پابلو ماری رفت مونزا

چلسی: خونه تکونی اساسی کردن؛ هاورتز، کانته، متئو کوواچیچ، ادوارد مندی، کولیبالی، روبن لوفتوس چیک و سزار آسپلیکوئتا رفتن و میسون مونت هم احتمالا امروز رفتنش به منچستریونایتد قطعی می‌شه. تا حالا نیکلاس جکسون و کریستوف انکونکو رو خریدن. 

لیورپول: جدایی چند تا بازیکن که از آخر فصل قبل مشخص بود؛ روبرتو فیرمینو (الاهلی)، جیمز میلنر (براتون) و نبی کیتا (وردربرمن) و به جای اینا فعلا دو تا خرید خوب کردن؛ دومینیک سوبوسلای و الکسیس مک‌آلیستر. رومئو لاویا، هافبک دفاعی ساوتهمپتون هم تو لیست خریدشونه.

منچسترسیتی: فعلا فقط متئو کوواچیچ رو گرفتن و یه خرید بزرگ هم تو راه دارن؛ یوشکو گواردیول از لایپزیش. خروجی مهم‌شون هم ایلکای گوندوگان بود که رفت بارسا.

منچستریونایتد: خرید میسون مونت را تقریبا نهایی کردن اما هنوز نتوانستند با اینتر برای خرید آندره اونانا به توافق برسن. این وسط داوید دخیا هم قراردادش تموم شده و فعلا دروازه‌بان یک ندارن. ووت وخهورست و مارسل سابیتزر هم با تموم شدن قرارداد قرضی‌شون، برگشتن برنلی و بایرن.

نیوکسل: یکی از مهمترین انتقال‌های تابستون رو انجام دادن و ساندرو تونالی رو از میلان خریدن. 

تاتنهامتاتنهام: اومدن آنگه پوستکوگلو مهمترین اتفاق تاتنهام تا اینجای تابستون بوده. شایعه رفتن هری کین داغه و فعلا بایرن مشتری اصلیه اما بعید نیست مثل هر سال سر کار باشیم و استاد بمونه. این وسط جیمز مدیسون رو هم از لستر گرفتن که خرید خفنی بود.

14 تیر 1402 ساعت 10:36

فرانسه: 

پاری سن ژرمن: فعلا هیچ خریدی نکردن و مهمترین سوژه نقل و انتقالاتی‌شون احتمال رفتن کیلیان امباپه‌س. البته جدایی مسی و راموس و چند تا بازیکن دیگه هم یعنی در ادامه تابستون احتمالا موتورشون روشن بشه و بازار رو بمکن. فعلا بازیکنی که خیلی نزدیکه بهشون، لوکاس هرناندز بایرنه.

14 تیر 1402 ساعت 10:15

اسپانیا:

اتلتیکو مادرید: سیمئونه فعلا دو تا مدافع خریده: خاوی گالان (دفاع چپ) و چالار سویونجو (دفاع وسط) و قراره یک دفاع راست هم بگیره: سزار آسپلیکوئتا. جفری کوندوگبیا و مت داهرتی معروف‌ترین جدا شده‌ها بودن. کوندوگبیا رفت مارسی و داهرتی هم آزاده فعلا.

بارسلونا: این تابستون مهمی واسه بارسا بود. سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا رفتن تا یه دوره جدید تو بارسا شروع بشه. از دو تا خرید مهمی که می‌خواستن، یکی انجام شد: ایلکای گوندوگان رو با انتقال آزاد گرفتن اما بروزوویچ ترجیح داد بره عربستان. انتقال ویتور روکه از اتلتیکو پاراننزه هم تقریبا قطعی شده.

رئال مادرید: فعلا دو تا بازیکن جدید گرفتن؛ جود بلینگام و و خوسلو و چند تا جدایی مهم داشتن؛ کریم بنزما، ادن هازارد، مارکو آسنسیو، ماریانو دیاز. بعد از دوتا خرید اولی که کردن، سرشون گرم تمدید قرارداد بود؛ تونی کروس، لوکا مودریچ، فده والورده و دنی سبایوس تمدید کردن.

14 تیر 1402 ساعت 10:01

آلمان:

بایرن مونیخبایرن مونیخ: کونراد لایمر و رافائل گررو رو گرفتن تا حالا، هر دو تا آزاد اما هنوز دو تا خرید مهمی که می‌خوان رو انجام ندادن. کیم مین جائه اگه نرفته بود سربازی شاید تا الان بسته بود اما خریدن هری کین به این سادگی‌ها نیست. کایل واکر هم می‌خوان که سیتی راحت راضی نمی‌شه.

دورتمونددورتموند: یکی از مهمترین انتقال‌های تابستون رو انجام دادن و جود بلینگام رو با 100 تا فروختن رئال. فلیکس انمچا رو از ولفسبورگ خریدن که قراره جای بلینگام رو پر کنه. رافائل گررو که قرارداد تموم شد و رفت، جاش رامی بن‌سَبعینی، دفاع چپ گلادباخ، رو گرفتن. محمود داهود هم با 13 تا رفت برایتون. 

14 تیر 1402 ساعت 09:41

ایتالیا:

اینتر: یه سر یکی از طولانی‌ترین داستانای این تابستون اینتر بود که بالاخره با رفتن مارسلو بروزوویچ به النصر تموم شد. ادین ژکو و میلان اشکرینیار هم که قراردادشون تموم شد و رفتن. ژکو رفت فنرباغچه اما تیم اشکرینیار هنوز رسمی مشخص نیست؛ شاید پی‌اس‌جی. از اونور مارکوس تورام رو خریدن و دارن با چلسی هم چک و چونه می‌کنن که ببینن لوکاکو رو چه جوری می تونن نگه دارن. انتقال داویده فراتسی از ساسولو هم تقریبا نهایی شده. 

میلان: مهمترین اتفاق رفتن ساندرو تونالی بود که با 70 تا رفت نیوکسل. جاش فعلن روبن لوفتوس‌چیک رو با 16 تا از چلسی گرفتن. قرارداد چیپریان تاتاورسانو هم تموم شد و جاش مارکو اسپورتیه‌لو را به عنوان دروازه ذخیره گرفتن. 

یوونتوس: جدا شده‌ها فعلا بیشترن. قرارداد آنخل دی‌ماریا و خوان کوادرادو تموم شد و دژان کولوسفکی هم قراردادشو با تاتنهام دائمی کرد. تنها خرید مهم فعلی‌شون، تیموتی وه‌آ ست.

ناپولیناپولی: اگه جدایی لوچانو اسپالتی و رفتن کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی، رو در نظر نگیریم، هنوز اتفاق مهمی تو ناپولی نیفتاده اما حداقل یه خروجی بزرگ دارن. کیم مین جائه که قراره برن بایرن. ویکتور اوسیمن هم یه لشگر مشتری داره، از منچستریونایتد تا پاری سن ژرمن اما مهمترین مانع، قیمتشه: 150 چوق.

رم: ایوان اندیکا اولین خرید رم بود، مدافع از فرانکفورت و بعد هم قرارداد دو تا بازیکنی که از لیدز گرفته بودن، دیه‌گو یورنته و راسموس کریستینسن را دائمی کردن. چند تا بازیکن خرت و پرت هم جدا شدن که معروف‌ترینشون جاستین کلایورت بود که رفت بورنموث. این وسط نگرانی مورینیو هم اینه که دیبالا یه دفعه به پیشنهاد عربستانی‌ها جواب مثبت بده. 

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما