شناسهٔ خبر: 61069081 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ضرب شست پلیس آگاهی به باند زورگیران خودروهای عبوری

فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند زورگیری خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ کارآگاه گودرز داوری؛ فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی خودرو به صورت به عنف در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی و تخصصی کارآگاهان نشان می‌داد، 3 مرد جوان که در حالت طبیعی نبودند به عنوان مسافرسوار بر خودروهای عبوری شده و در مسیر مالباختگان را با سلاح سرد خفت و سپس خودروی آنها را سرقت کرده‌اند.

فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه متهمان هنگام سرقت مالباختگان را هدف ضرب و جرح قرار دادند، ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند که همین سرنخ کافی بود تا آنها در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و برای تحقیقات ابتدایی به پایگاه سوم پلیس آگاهی منتقل کردند.

پلیس آگاهی ,

سرهنگ کارآگاه گودرز داوری با اشاره به اینکه مالباختگان پس از مواجه حضوری در مقر انتظامی متهمان را شناسایی کردند، گفت: متهمان پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی‌بر سرقت به عنف خودرو‌های عبوری در تهران اعتراف و عنوان کردند به دلیل مصرف قرص روانگران این اعمال مجرمانه را انجام داده‌اند.

فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی با  بیان اینکه کارآگاهان خودروهای مسروقه را کشف کردند و خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما