شناسهٔ خبر: 61044809 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

شایعات: بیا بیا که شدم در غم تو سودایی!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

11 تیر 1402 ساعت 10:48

انتقال بزرگ امروز هم احتمالا واسه لیورپولی‌هاست که از دومینیک سوبوسلای رونمایی کنن. دیروز رفته لیورپول، همه تست‌ها و این داستانا هم ردیف شده و همه چی آماده‌س واسه اعلام خبر خرید، مگه اینکه فتوشاپ‌کار لیورپولی‌ها پنج‌شنبه‌ها نباشه که پوسترهاشو بسازه!

11 تیر 1402 ساعت 10:43

پاری‌سن‌ژرمن این فصل فاز استعدادیابی و خریدن بازیکن ارزون و بااستعداد برداشته و رفته دنبال لی کانگ این، بازیکن کره‌ای مایورکا. می‌گن همه چی تمومه و انتقال انجام می‌شه همین روزا اما از همین الان می‌شه حدس زد اونجا چه بلایی سرش میاد.

11 تیر 1402 ساعت 10:38

سلام به همگی، آقا این ادبیات هم چیز سنگینیه‌ها، رَب و رُب آدم میاد جلوی چشمش بخوای هی باهاش سر و کله بزنی. پس برمی‌گردیم به همون ادبیات فاخر خودمون. مخلص همگی.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما