شناسهٔ خبر: 61012141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ترافیک بسیار سنگین در تمامی محور‌های شرق استان تهران

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از حجم تردد خودروها در محور هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: ترافیک در تمامی محور‌های شرق استان از شمال به جنوب به سمت تهران سنگین و در حال افزایش است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس، با اشاره به سنگینی ترافیک در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: برابر تصاویر دریافتی از دوربین‌های پلیس با آغاز بازگشت مسافران از استان‌های شمالی و شرق کشور هم‌اکنون ترافیک و حجم تردد خودروها در محور هراز و فیروزکوه سنگین و بار ترافیکی در محورهای اما رضا (ع) و بزرگراه حرم تا حرم روبه افزایش است.

وی افزود: با پیش‌بینی وضعیت موجود ترافیک در مبادی شهرهای رودهن، فیروزکوه، گیلاوند و آزادراه تهران پردیس تا امشب ادامه داشته و با این روند گره و بار ترافیکی در این مسیرها بیشتر خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران یادآور شد: هم‌وطنان سفر خود را مدیریت کرده و سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند تا در زمان و هزینه‌های جانبی سفر خود صرفه‌جویی کنند.

سرهنگ کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌وطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت الزام بودن سفر ابتدا از وضعیت جاده‌ها مطلع شده و در حین رانندگی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در اولویت کار خود قرار داده تا سفری خوب و ایمن در پیش رو داشته باشند.

انتهای پیام/.

نظر شما