شناسهٔ خبر: 609407 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

حضور آیات عظام نوری همدانی، مکارم شیرازی و جوادی آملی در جمع راهپیمایان روز قدس

صاحب‌خبر -
آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید دقایقی پیش همراه با دیگر مردم در راهپیمایی یوم الله روز قدس حضور یافت.
آیت‌الله نوری همدانی دقایقی پیش با حضور در مسیر عزیمت راهپیمایان به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد.

به گزارش فارس، مردم غیور و همیشه در صحنه قم در یوم‌الله قدس بار دیگر حماسه‌ای در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم خلق کردند و حضوری بیش از انتظار را داشتند.

آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید نیز همراه با اقشار مختلف مردم قم برای محکوم کردن جنایات غزه و دفاع از ملت ستمدیده فلسطین در راهپیمایی یوم‌الله قدس حاضر شد.

در حالی که حرکت خیل عظیم راهپیمایان از میدان شهید مطهری به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شده است شخصیت‌های برجسته حوزوی نیز دوشادوش دیگر مردم در راهپیمایی یوم الله قدس حضور یافتند.

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید دقایقی پیش همراه با دیگر مردم در راهپیمایی یوم الله روز قدس حضور یافت.

این مرجع تقلید پیش از این نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از عموم مردم به شرکت در راهپیمایی یوم الله قدس، جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه‌ را محکوم کرده بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم و مسئولان و به منظور محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در شهرهای مختلف شرق استان تهران از جمله دماوند آغاز شده و میهمان ویژه این مراسم در بام ایران، آیت‌الله جوادی‌آملی، از مراجع عظام تقلید است.

آیت‌الله جوادی‌آملی که در فصل تابستان در دماوند سکونت دارد، از دقایقی پیش به جمع مردم و مسئولان حاضر در راهپیمایی روز قدس در دماوند پیوست.

راهیپمایی روز جهانی قدس در مرکز شهرستان دماوند از دقایقی پیش از میدان امام خمینی(ره) با حضور گسترده مردم آغاز شده است و به مصلای نماز جمعه دماوند ختم می‌شود.

نظر شما