شناسهٔ خبر: 60904365 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

بارسا مسی را فراموش نکرد: تولدت مبارک اسطوره

باشگاه بارسلونا به مناسبت تولد سی و شش سالگی لیونل مسی پیام تبریکی خطاب به او منتشر کرد تا نشان دهد رابطه باشگاه با اسطوره‌اش با وجود انتقال او به اینتر میامی همچنان خوب است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه لیونل مسی تصمیم گرفت به جای بازگشت به بارسلونا راهی آمریکا شده و پیراهن اینترمیامی را به تن کند هواداران بلوگرانا چند روزی شوکه بودند اما حالا به نظر می‌رسد بارسا و هوادارانش با این واقعیت کنار آمده‌اند که او دیگر پیراهن این تیم را به تن نخواهد کرد.

بارسلونا امروز نشان داد که مهم‌ترین بازیکن تاریخش را فراموش نکرده است. باشگاه کاتالان به مناسبت تولد سی و شش سالگی لئو مسی پیام تبریکی خطاب به او منتشر کرد.

حساب‌های بارسا در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی احساسی از بهترین لحظات و گل‌های لیونل مسی در دوران حضورش در بلوگرانا را منتشر کرد تا به این شکل تولد اسطوره آرژانتینی را تبریک بگوید. مسی که به مدت 17 فصل در بارسا بازی کرده در این ویدیو در حالی دیده می‌شود که خطاب به هواداران بارسا می‌گوید: "ویسکا بارسا و ویسکا کاتالونیا."

بارسلونا تنها باشگاهی نیست که امروز تولد لئو مسی را تبریک گفت. باشگاه قبلی او پاری سن ژرمن که لئو دو فصل گذشته را با پیراهن آن بازی کرده بود هم پیام تبریکی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در مقایسه با تبریک ویدیویی بارسا به عنوان تبریکی سرد تفسیر شد و به این خاطر مورد توجه قرار گرفت.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما