شناسهٔ خبر: 60830667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

دولت خود را مکلف به برآورده کردن مطالبات اصلی مردم می‌داند

زنجان-معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: دولت خود را مکلف به برآورده کردن مطالبات اصلی مردم می داند و امروز نیز در همین راستا به استان زنجان سفر کرده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح واحد تولیدی سیم لاکی شرکت ایران‌ترانسفو زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز با سرکشی به برخی از پروژه‌ها از نزدیک در جریان گوشه‌ای از مطالبات اصلی مردم زنجان قرار گرفتیم، گفت: همه تلاش دولت این است که با تخصیص به موقع اعتبارات، گامی بلند در راستای تحقق این مطالبات بردارد.

وی با یادآوری اینکه در سفر اول رئیس‌جمهور به استان زنجان شاهد مصوبه ۴۰۰۰ میلیارد تومانی بودیم که تا به امروز ۲,۰۰۰ میلیارد تومان از این مصوبه تخصیص یافته است، ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان که امروز هم بازدیدی از روند اجرایی آن داشتیم، پروژه ملی خط دومی ریلی زنجان به قزوین بود.

منصوری یکی از پروژه‌های مهم دور اول سفر رئیس جمهور به زنجان را اجرای خط دوم راه آهن تهران - زنجان ذکر کرد و یادآور شد: این پروژه در برخی نقاط به خوبی اجرا شده است و در برخی نقاط هم گره‌هایی وجود دارد، با این وجود شاهد پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی این پروژه ملی هستیم که امیدواریم تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری برسد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به افتتاح واحد تولیدی سیم لاکی شرکت ایران‌ترانسفو زنجان، از این واحد تولیدی به عنوان یکی از پروژه‌های مهم در استان زنجان یاد کرد و افزود: این پروژه با توجه به اینکه دانش‌بنیان است، از اهمیت زیادی برخوردار بوده و برای افتتاح و راه‌اندازی آن بیش از ۸۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت مصمم است تا مصوبات سفرهای استانی با جدیت دنبال شده و به سرانجام برسد، ابراز کرد: افتتاح واحد تولیدی سیم لاکی با توجه به شرایط تحریمی کشور یک ضرورت بوده و معتقدیم با راه‌اندازی آن اتفاقات خوبی در عرصه اقتصادی زنجان رخ خواهد داد.

نظر شما