شناسهٔ خبر: 60820681 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

قواعد بازی تغییر کرده و جنین به میدان مرگ تبدیل شده که منتظر ارتش اسرائیل است

در یک گزارش صهیونیستی در واکنش به رخدادهای صبح دوشنبه در جنین و اردوگاه آن در کرانه باختری و ضربه کوبنده مقاومت به نظامیان متجاوز صهیونیست تاکید شده است که قواعد بازی تغییر کرده و جنین میدان مرگی شده است که انتظار ارتش اسرائیل را می کشد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، ارتش رژیم صهیونیستی از تاکتیک رزمندگان مقاومت و شیوه آنها در رویارویی با تجاوز صبح دوشنبه ارتش رژیم به اردوگاه جنین غافلگیر شده است، به طوری که نظامیان و خودروهای نظامی آنها در چندین کمین گرفتار شده و سبب ایجاد مانع در برابر تکمیل عملیات اشغالگران یا خارج کردن هفت نظامی مجروحش شد که این مسئله بر سطح پیشرفت قابل ملاحظه و چشمگیر نیروهای مقاومت تاکید می کند.

 

در پی رخدادهای روز دوشنبه جنین و اردوگاه آن، شوک بزرگی به ارتش و موسسات امنیتی رژیم صهیونیستی وارد شده است و سبب تردید درباره موفقیت عملیات ارتش رژیم اشغالگر در اردوگاه های کرانه باختری به ویژه اردوگاه جنین شده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از اینکه رزمندگان مقاومت به خوبی از مسیر عقب نشینی نظامیانش پس از تجاوزشان به اردوگاه جنین شگفت شده است، مسیری که به جاده بسته های انفجاری تبدیل شد که انتظار نظامیان در حال عقب نشینی را می کشید.

 

بر اساس گزارش روزنامه عبری یدیعوت آحارنوت، ارتش رژیم صهیونیستی در این زمینه تحقیق می کند که آیا بسته های انفجاری قبلا کار گذاشته شده بود یا بلافاصله در پی یورش نظامیانش به جنین کار گذاشته شده بود و اینکه جوانان مقاومت چگونه از مسیر عقب نشینی نظامیان صهیونیست اطلاع داشته اند.

 

این در حالی است که یک منبع نظامی رژیم صهیونیستی ارزیابی کرده است که بسته انفجاری بزرگی که هنگام عبور خودروی نظامی موسوم به پلنگ منفجر شد، حاوی 40 کیلوگرم مواد منفجره بوده است.

 

روزنامه عبری اسرائیل هیوم تاکید کرده است که جنین همچون یک بمب ساعتی است سایت عبری میدا هم نوشته است که تهدیدها در حال افزایش است و نیروهای مقاومت بیش از هر زمانی نسبت به گذشته، جسورتر و شجاع تر شده اند.

 

خاطر نشان می شود رزمندگان گردان جنین وابسته به سرایاالقدس در کرانه باختری امروز دوشنبه نبرد شجاعانه و تمام عیاری با نظامیان رژیم صهیونیستی انجام دادند، اشغالگران با تعداد زیادی نیرو و تجهیزات پیشرفته به جنین و اردوگاه آن حمله کرده بودند، اما جوانان مبارز قاطعانه در برابر آنها ایستادگی کرده و ضربات سنگینی به پیکره آنها وارد کردند به طوری که ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن هفت نظامی خود اعتراف کرده است. در این نبرد، پنج فلسطینی از جمله یک نوجوان پانزده ساله به شهادت رسیدند و دهها نفر هم زخمی شدند.

 

انتهای پیام/ر.ی/24

نظر شما