شناسهٔ خبر: 60763610 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

با اعلام علی نامداری، جواد نکونام سرمربی استقلال شد.

Barca stuff

صاحب‌خبر -

 به تب گرفتن به مرگ راضی شین ؟!
 بعد از حواشی فراوان سرمربی سابق  استقلال اعلام شد نفر بعدی نیمکت تیم دوم پایتخت جواد نکو نام است .  تیم مدیریتی استقلال امسال برای مواجه نشدن با افکار عمومی هوادارن پرشمار تیم استقلال تهران درهفته اخیر با ایجاد کمیته فنی اعلام کرد سرمربی فصل جدیدش را از بین دو گزینه ایرانی (جواد نکونام- محمد ربیعی) یا گزینه خارجی خانه نشین بدون تیم، انتخاب می‌کند که حالا لوپز کارو بخاطر عدم وجود شرایط مناسب در این تیم تصمیم به عدم همکاری گرفت تا ایران را ترک کند.
لوپز کارو که گفته شد با هزینه شخصی و بدون دخالت باشگاه استقلال به ایران آمده تا از نزدیک شرایط این تیم را ببیند و در صورت رضایت به‌عنوان سرمربی انتخاب شود، شرایط را برای همکاری با آبی‌پوشان و حضور به‌عنوان جانشین ریکاردو ساپینتو مساعد ندید تا بنابر گفته سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال توافق با او انجام نشود.
سرپرست و مدیرعامل باشگاه استقلال د در مورد او گفت: نه؛ ایشان تشریف بردند و شرایط باشگاه مدنظر ایشان و مثبت نبود.

علی نامداری به نمایندگی از مدیر عامل باشگاه استقلال در گفتگویی با برنامه ۴-۴-۲ رادیو جوان در مورد وضعیت سرمربیگری تیم استقلال در فصل آینده توضیحاتی را ارائه داد.وی ابتدا در خصوص تاخیر در اعلام سرمربیگری این تیم در فصل آینده توضیح داد: به دلیل تاخیر در مشخص شدن وضعیت هئیت مدیره، باشگاه در اعلام نام جانشین ساپینتو کمی تاخیر داشت اما با مدیریت درستی که آقای کریمی انجام دادند، با حفظ شأن باشگاه استقلال، برای اولین بار یک مربی خارجی به ایران آمد تا با این تیم مذاکره کند.  به هر حال توافقات نهایی با آقای کارو انجام نشد.

 با توجه به رای کمیته فنی و درخواست هواداران که مذاکره با آقای نکونام بود که این اتفاق رخ داد و طرفین به توافق نهایی دست پیدا کردند. فردا به صورت رسمی با حل شدن برخی از مشکلات، از آقای نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال رونمایی رسمی انجام خواهد شد و با تشکیل کادرفنی، تیم فنی ما کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

قرار بود حجت کریمی شخصا این خبر را اعلام کند اما هم اکنون در جلسه‌ای با جواد نکونام حاضر است و نامداری به نمایندگی از او روی خط این برنامه حاضر شد و خبر مربیگری نکونام را اعلام کرد.

نظر شما