شناسهٔ خبر: 60686661 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لوکاس جایی نمی‌رود

پاسخ کوبنده رئیس بایرن به پاری‌سن‌ژرمن

هربرت هاینر، رئیس بایرن، هرگونه احتمال جدایی لوکاس هرناندز و رفتن او به پی اس جی را منتفی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، از لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن، به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی تقویت خط دفاعی پی اس جی در تابستان نام برده می‌شود. حتی دو هفته پیش روزنامه اکیپ گزارشی منتشر کرد که مدعی بود پاری‌سن‌ژرمن با لوکاس هرناندز، به توافق رسیده و او امسال تابستان راهی پاریس خواهد شد.

1879685

اکیپ مدعی شده بود که دو طرف بر سر انتقال هرناندز به توافق کامل دست پیدا کرده‌اند و تنها مرحله باقی‌مانده در انجام این انتقال کسب موافقت بایرن‌مونیخ است. این گزارش اکیپ مدیران بایرن‌مونیخ را به شدت خشمگین کرده است.

هربرت هاینر در مصاحبه با بیلد در مورد آینده لوکاس هرناندز، پاسخی کوبنده داد: «ما مدام در ارتباط باهم هستیم و صحبت می‌کنیم. لوکاس بازیکنی باورنکردنی و بسیار مناسب برای بایرن است. البته که ما می‌خواهیم که او طولانی مدت بماند. اگر لوکاس را در جشن‌های قهرمانی بوندسلیگا در مونیخ دیده باشید، این احساس به شما دست نمی‌دهد که او در اینجا ناراضی است. مطمئن باشید لوکاس از بایرن نمی‌رود.»

1886449

بیلد همچنین نوشته است که مذاکرات برای تمدید قرارداد لوکاس از هفته آینده از سر گرفته می‌شود. این بازیکن فرانسوی با وجود بازیکنانی مانند آلفونسو دیویس و بنجامین پاوارد و البته مصدومیت‌های بدموقع، نتوانسته شایستگی هایش را در بایرن ثابت کند.

لوکاس یکی از اهداف بزرگ پاری سن ژرمن در فصلی است که تغییراتی گسترده در خط دفاعی پاریسی‌ها انتظار می‌رود. جدایی سرخیو راموس که تایید شده، در را برای چندین بازیکن جدید باز می‌کند تا برای جانشینی او بیایند. یکی از آن‌ها اشکرینیار از اینتر است که قبلا قراردادش را بسته است. آن‌ها می‌خواستند لوکاس هرناندز خرید بعدی باشد، با این حال، بایرن درهای خروج خود را بسته و نمی خواهد او را از دست بدهد.

نظر شما