شناسهٔ خبر: 60653834 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

مرگ 2 نفر بر اثر ریزش کوه در جاده کندوان

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت ریزش کوه در منطقه هریجان دو نفر فوت کردند.

صاحب‌خبر -

سرگرد محمد احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارداشت: صبح شنبه ریزش سنگ در منطقه هریجان جاده کندوان بر روی یک دستگاه پراید که از سمت تهران به سمت شمال در تردد بود موجب فوت دو نفر، یک کودک سه ساله و یک زن حدود ۳۰ ساله شد.
احمدی با بیان این‌که فوتی‌ها غیر بومی و مسافر بودند، افزود: ریزش سنگ به چند دستگاه خودرو خسارت وارد کرد.
وی بیان داشت: جاده چالوس به تهران جهت پاک‌سازی چند روز مسدود است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران نیز درباره این حادثه تلخ در محور کندوان گفت: مصدومان این حادثه با کمک نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی واقع دراین محور انتقال یافتند.
فخاری از کسانی که قصد تردد در محور کندوان را دارند خواست با توجه به تداوم ریزش سنگ ناشی از مداخلات جوی از محور جایگزین آزادراه تهران شمال یا هراز استفاده کنند.
بامداد روز جمعه نیز یک نفر بر اثر سقوط سنگ از ارتفاعات محور کندوان جان خود را از دست داده بود.
بخشی از جاده چالوس نیست!
معاون استاندار البرز و سرپرست فرمانداری ویژه کرج گفت: وقوع سیلاب حدود ۲۰۰ متر از جاده کرج- چالوس را تخریب کامل کرده و هنوز دو تونل کاملا در گل و لای قرار دارد.
به گزارش ایسنا، کاوه حدادپور دیروز اظهارداشت: جاده کرج- چالوس که در اثر بروز سیلاب پنج‌شنبه شب بسته شده همچنان مسدود است و تنها تیم‌های امدادی می‌توانند در آن تردد داشته باشند.
حدادپور افزود: اکنون ۱۰ نقطه از جاده کرج – چالوس و پنج تونل از گل و لای توسط دستگاه‌های امدادی استان البرز پاک‌سازی شده است.
وی ادامه داد: همچنین وقوع این سیلاب حدود ۲۰۰ متر از جاده را تخریب کامل کرده و هنوز دو تونل کاملا در گل و لای قرار دارد.
سرپرست فرمانداری ویژه کرج با بیان این‌که نیروهای جهادی، امدادی و انتظامی با ایجاد یک راه فرعی در کوه مردم را هدایت کردند، بیان داشت: امداد رسانی به تعدادی از مردم که در کنار خودروها مانده بودند تا شب 19 خرداد ادامه داشت و اکنون تمام مردمی که گرفتار درسیلاب جاده چالوس شده بودند به شهر منتقل شده‌اند.
حدادپور گفت: درپی بارش‌های رگباری، وقوع سیل، ریزش سنگ و گل و لای پنج‌شنبه شب ۱۸ خرداد در جاده کرج- چالوس بیش از ۱۲۰۰ نفر از خطر سیلاب نجات یافتند.

برچسب‌ها:

نظر شما