شناسهٔ خبر: 60642130 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

دری سن: برنامه‌هایم را به خاطر بایرن کنار گذاشتم

یان کریستین دری سن، مدیرعامل جدید بایرن مونیخ، امیدوار است همه در این باشگاه با ارزش‌هایی که همیشه بایرن را متمایز کرده است، پیش بروند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، بایرن پس از کسب یازدهمین قهرمانی متوالی خود در بوندسلیگا، الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ را برکنار کرد تا دریسن که 10 سال است در بایرن مونیخ فعالیت می‌کند و سمت قبلی او هم نایب رئیسی هیئت مدیره بود، به عنوان مدیرعامل باشگاه منصوب شود.

دریسن در شرایطی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد که قصد داشت در تابستان به دنبال چالش‌های جدیدی در حرفه‌اش باشد، اما پس از پیشنهاد باشگاه به او برای سمت مدیرعاملی، برنامه‌هایش را کنار گذاشت.

دریسن در مصاحبه‌ای با وب‌سایت رسمی بایرن مونیخ گفت: ما باید همه را در این ماجراجویی با خودمان همراه کنیم؛ در ابتدا تیم فوتبال را که ورزش پایه باشگاه است و سپس کارکنان باشگاه و هواداران. این باشگاه همیشه فضایی شبیه به یک خانواده داشته و به همین دلیل متمایز بوده و حالا هم همه باید این اعتماد را احساس کنند.

او درباره کنار گذاشتن برنامه‌های شخصی که برای تابستان داشت، گفت: این نشان دهنده چیزی است که برای قلب شما عزیز است و بنابراین هیچ مشکلی برای کنار گذاشتن برنامه‌ها وجود ندارد. این ارزش بایرن مونیخ برای من را نشان می‌دهد.

دریسن در پایان گفت: اکنون نکته مثبت این است که در نهادی کار می‌کنم که برایم ناشناخته نیست، زیرا ساختارهای باشگاه را می‌شناسم و نیروی مثبتی دارم که می‌تواند توسعه پیدا کند.

 

نظر شما