شناسهٔ خبر: 60478659 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

تیاگو سیلوا: رابطه‌ام با چلسی، عشق در نگاه اول است

تیاگو سیلوا نسبت به انتخابش به عنوان بهترین بازیکن فصل چلسی واکنش نشان داد و از هواداران تیم تشکر کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا در رای‌گیری از هواداران چلسی به عنوان بازیکن فصل باشگاه انتخاب شد. او همچنین در رای‌گیری از بازیکنان تیم هم به عنوان بهترین بازیکن فصل برگزیده شد. البته مثل بقیه باشگاه‌ها، جایزه او در یک مراسم خاص اهدا نشد، چون مدیران چلسی به این نتیجه رسیده بودند که بعد از یک فصل فاجعه‌بار درست نیست مهمانی آخر فصل برگزار شود.

سیلوا در واکنش به بردن این دو جایزه گفت: «سال سختی بوده، برای همین، این عنوان من را سرشار از خوشحالی، غرور و لذت می‌کند. از اولین روز حضورم در اینجا، هواداران چلسی به گرمی از من استقبال کرده‌اند و برای همین، تعهد من به باشگاه بیشتر از قبل هم می‌شود چون می‌دانم باید با بازی‌های بهتر در زمین، جواب بهتری به آنها بدهیم، جوابی که لیاقتش را دارند به آنها بدهیم.

سخت است رابطه‌ام با هواداران چلسی را در قالب کلمات بیان کنم. مثل عشق در نگاه اول است. اینجا خیلی شاد هستم. واقعا افتخار می‌کنم در چلسی هستم و فقط می‌خواهم تیم به موفقیت‌هایش ادامه دهد.

کل خانواده من عاشق چلسی شده‌اند. پسرهایم، ایساگو و ایاگو، هر دو برای چلسی بازی می‌کنند. ایساگو قراردادش را برای دو سال آینده تمدید کرده است که معنی‌اش این است که ما دو سال آینده هم اینجا خواهیم بود.»

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما