شناسهٔ خبر: 60457987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار سابق آمل:

۲۵۰ پروژه طی یکسال در آمل بهره‌برداری شده است

آمل- فرماندار سابق آمل گفت: طی یکسال گذشته ۲۵۰ پروژه با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان بهره برداری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی عصر دوشنبه در مراسم تودیع معارفه خود به عنوان فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به اینکه تلاش‌های صورت گرفته در شهرستان آمل نتیجه همراهی و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: اینکه در یک سال در دو فقره هفته دولت و دهه فجر ۲۵۰ پروژه با بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد نشان می‌دهد که همراهی و تلاش در این شهرستان نتیجه خود را داشته است.

وی اظهار کرد: تلاش شد که بر اساس نگاه غیرت دینی و تکلیف مدارانه ناامیدی بر ذهن و عمل همکاران در دولت سطح شهرستان ننشیند.

فرماندار سابق آمل با اشاره به اینکه نگاه ضد توسعه‌ای که در برخی افراد شکل گرفته به نفع توسعه شهرستان نیست، ادامه داد: باید به این بلوغ برسیم که خدا می بیند و باید برای رضای خدا و برای مردم کار کنیم.

وی با بیان اینکه سیاست زدگی و بخشی نگری آفت نظام و انقلاب است و همسو با عدم همدلی و همراهی است، اظهار کرد: این باور باید ایجاد شود که برای مردم خدمت کنیم و به اسم مردم ارزش‌ها و آرمان‌ها را قربانی نکنیم.

در این مراسم از زحمات ۱۸ ماه سید عباس حسینی در کسوت فرماندار ویژه شهرستان آمل قدردانی و ذات الله زارعی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری آمل معرفی شد. در طول ۱۰ سال گذشته، بیش از ۱۰ فرماندار و سرپرست فرمانداری در شهرستان آمل با طول عمر مدیریت متوسط یک سال در این مسند مشغول به کار بوده‌اند.

فرمانداری آمل به عنوان یکی از سه شهر بزرگ مازندران، کمترین میزان ثبات مدیریتی را در میان شهرستان‌های استان مازندران دارد.

نظر شما