شناسهٔ خبر: 60444764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با روز جهانی صنایع‌دستی؛

رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی به اردبیل سفر می‌کند

اردبیل-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: همزمان با روز جهانی صنایع‌دستی در ۲۰ خرداد رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی به اردبیل سفر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد استانی «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» اظهار کرد: همزمان با روز جهانی صنایع‌دستی رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی به اردبیل سفر می‌کند و نمایشگاهی نیز در این حوزه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ علاوه بر انعکاس خبری، از سوی مسئولین و میهمانان نیز مورد توجه قرار گرفت، افزود: انعکاس رسانه‌ای مراسم افتتاحیه «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» یکی از نقاط قوت برگزاری این مراسم بود و بیش از ۱۶۰ دقیقه گزارش خبری و مستند کوتاه از شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی پخش شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: برنامه‌های «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» ادامه دارد و علاوه بر برنامه‌های استانی، برای هر ماه حداقل یک برنامه در سطح ملی و بین‌المللی در نظر گرفته شده است تا جریان تبلیغاتی و رسانه‌ای رویداد ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه رؤسای کمیته‌های شش گانه ستاد استانی «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» گزارش عملکرد و برنامه‌های خود را ارائه کردند و در انتها از عوامل برگزاری مراسم افتتاحیه این رویداد تقدیر شد.

نظر شما