شناسهٔ خبر: 60434686 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

هشدار سید حسن نصرالله ،صهیونیست ها را به وحشت انداخت

فردا (دوشنبه) ؛ بزرگ‌ترین رزمایش اسرائیل برای شبیه سازی جنگ در چند جبهه برگزار می‌شود

ارتش رژیم صهیونیستی فردا (دوشنبه) رزمایش چند جانبه‌ای را که تقریباً به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت، آغاز خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، ایتای بلومنتال، خبرنگار اسرائیلی گفت که این رزمایش در زمین، هوا و دریا انجام خواهد شد و دو هفته به طول می‌انجامد و پروازهای نظامی در تمامی مناطق وجود خواهند داشت.

 

وی تاکید کرد: مسیرهای هواپیمایی دولتی در آسمان اسرائیل تغییر کرده و به روی خلبانان آماتور بسته شده است.

 

شبکه «کان» اسرائیل گزارش داد که این رزمایش‌ها در مناطق مختلف از شمال تا جنوب خواهد بود و در آنها سناریوهای مختلفی از جمله جنگ در چند جبهه شبیه سازی خواهد شد. انواع جنگنده‌ها و نیز نیروهای نظامی در مناطق مختلف تحرکات فعالی خواهند داشت.

 

پیشتر نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان درباره تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی برای برگزاری رزمایش با هدف شبیه‌سازی جنگ با محور مقاومت طی روزهای آتی اظهار کرد: مانورهای نظامی اسرائیل که تا چند روز دیگر برگزار می‌شود، نشان‌دهنده قدرت آن نیست، بلکه بیانگر ضعف، ترس و ناامیدی رژیم و نگرانی شهرک‌نشینان آن است.

 


سید حسن نصرالله: دیگر چیزی به نام اسرائیل بزرگ وجود ندارد
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب جنبش حزب الله شامگاه  پنجشنبه 4 خرداد ماه به مناسبت سالروز آزادسازی لبنان موسوم به «عید مقاومت و آزادسازی» گفت: رژیم صهیونیستی هم اکنون پشت دیوارها و آتش پنهان شده است و در مذاکره با مردم فلسطین، قادر به تحمیل شروط خود نیست.  آمریکا دیگر در جهان هژمونی ندارد و همه چیز به سمت دنیای چندقطبی پیش می‌رود و این همان چیزی است که اسرائیل را نگران می‌کند. در مقابل شکاف داخلی اسرائیل، انسجام و قدرت محور مقاومت قرار دارد.

 

دبیر کل حزب الله در ادامه به گزافه‌گوییهای مسئولان صهیونیست از جمله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم پرداخت و گفت: این، شما نیستید که به جنگ بزرگ تهدید می‌کنید، بلکه ما، شما را به این جنگ تهدید می‌کنیم. هر جنگ بزرگی، تمامی مرزها را در بر خواهد گرفت و میادین نبرد را صدها هزار مبارزه پر خواهد کرد. ما از نظر انسانی، برتری بسیار بالایی داریم. نقطه قوت ما هم، جبهه داخلی دشمن است که از نظر عقیدتی شاهد پسرفت زیادی است.

 

وی با بیان اینکه جبهه داخلی صهیونیستی، ضعیف شده است و اسرائیلها نیز آماده فرار هستند، خاطر نشان کرد: ما همچنان به آزادی فلسطین، اقامه نماز در مسجدالاقصی، نابودی رژیم اسرائیل امید داریم. در حال حاضر، توانمندیهای نظامی گروههای مقاومت افزایش یافته است. امکانات ما در لبنان، شاهد مثال این قضیه است. آمریکا و رژیم صهیونیستی زمانی که یک گروه یا حزب را در محور مقاومت، دنباله‌رو یا مزدور می‌دانند، محاسبه نادرستی از جنگ دارند. مسئله بازدارندگی هم یکی از مشکلاتی است که دشمن صهیونیستی با آن روبروست.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما