شناسهٔ خبر: 60324919 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دادستان کل کشور:

برخورد با مفاسد و کشف حجاب از مطالبه‌های عمومی است

صاحب‌خبر -
برخورد با مفاسد و کشف حجاب از مطالبه‌های عمومی است
خبرگزاری آریا-دادستان کل کشور گفت: دشمن بر روی مسئله کشف حجاب بسیار مطالعه کرده و در این حوزه با برنامه به میدان آمده است.
به گزارش خبرگزاری آریا،حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، در گردهمایی تبیینی علما و روحانیون این استان در مهدیه مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: در مدت حکومت کمتر از پنج سال حضرت علی (ع) سه جنگ بسیار تأسف‌انگیز جمل، نهروان و صفین بر وی تحمیل شد.
وی با اشاره به جریان حاکمیت بنی‌امیه، اوج قدرت معاویه، داستان امام حسن مجتبی (ع) و سپس نهضت کربلا افزود: شکل‌گیری نظام اسلامی در تاریخ اسلام وجود نداشت و امام خمینی (ره) یک حرکت را آغاز و خط مشی را بیان کردند و کلیات نظام را در بیانات خود آوردند.
منتظری گفت: تمامی مسوولان، ائمه جماعت، طلبه‌ها، دانشجویان و قشر‌های مختلف در آزمون الهی هستند و با مواد درسی این کلاس امتحان می‌شویم.
وی یادآور شد: در این فراز و نشیب‌ها و جست و خیز‌ها هر کسی را با روش و جایگاه متناسب خود امتحان می‌کند و اگر در این مسیر از خود مراقبت نکنیم آسیب می‌بینیم.
دادستان کل کشورگفت: امام خمینی (ره) از سال 40 بجز قرآن، اسلام، راه مستقیم و سعادت اُمت، استقلال و سربلندی ملت چیزی نخواستند و خواسته‌های ایشان در تمامی زوایا براساس هوای نفس نبود.
وی گفت: امام خمینی (ره) مجتهد تربیت‌یافته مکتب امام صادق (ع) و امام علی (ع) بود و تمام حوادث دوران ایشان در 44 سال اخیر در ایران رخ داده است.
منتظری تأکید کرد: امروز در وضعیت و شرایط سخت جنگی هستیم البته جنگ نظامی نیست و از روش‌های دیگر به‌عنوان جنگ ترکیبی بهره‌گیری می‌کنند.
وی افزود: مسایل مجازی سایبری، خبررسانی‌های جعلی، مسایل دیپلماتیک بین‌الملل، جنگ اقتصادی و نظامی، مباحث فرهنگی، تضاد دینی و قومی در جنگ‌های قومی تاثیرگذار است.
دادستان کل کشور جهاد تبیین برای همگان را واجب اعلام کرد و گفت: برخورد با مفاسد و کشف حجاب از خواسته‌ها و مطالبه‌های عمومی است.
وی یادآور شد: دشمن بر روی مسئله کشف حجاب بسیار مطالعه و کار کرده و براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن در این حوزه با برنامه به میدان آمده است.
منتظری گفت: دستگاه قضایی به گزارش‌های مربوط به فساد رسیدگی می‌کند و دادستانی کل براساس قانون باید فضایی برای انعکاس تخلف‌ها در این حوزه فراهم کند که هم‌اکنون فراهم شده است.
وی افزود: من شاهد هستم که دولت سیزدهم به‌شدت با مسئله فساد مقابله و مبارزه می‌کند.

 

نظر شما