بر اساس گزارش خبرآنلاین، چراغهای جلویی باریک و کوچکتر از قبل شده و اجازه بیشتری برای خودنمایی جلوپنجره و قسمت پایینی سپر داده شده است.
دماغه خودرو در نمایجلویی به واسطه حجمدهی سپر و جلوپنجره، عضلانیتر شده است. این موضوع در نسخه TRD PRO بیشتر دیده میشود.
نسل چهارم تاکوما در نمای پشتی مشابه با همان حالت به کار رفته در تاندرا است.
![](https://cdn.jahannews.com/images/docs/000838/838268/images/2(812).jpg)
به طور کلی، طراحی مدلهای جدید تاندرا، سکویا و همین تاکوما، سبک و سیاقی آمریکایی و قلدر دارند که به دلیل حضور در بازارهای هدف و همچنین رقابت با پیکاپهای آمریکایی صورت گرفته است.
![](https://cdn.jahannews.com/images/docs/000838/838268/images/3(686).jpg)
فضای داخلی تاکوما بیشتر مبتنی بر کاربردی بودن طراحی شده و آنچنان فضای لوکسی را القا نمیکند. نمایشگرهای بزرگ اطلاعات-سرگرمی و کیلومترشمار در کنار کنترلرهای تهویه هوا و تنظیمات مربوط به آفرود خودرو، از جذابیتهای این کابین هستند.
![](https://cdn.jahannews.com/images/docs/000838/838268/images/4(530).jpg)
تاکوما در ۴ نسخه پایه، لیمیتد، تریل هانتر و TRD PRO عرضه میشود.
نمایشگر ۱۴ اینچی کیلومترشمار (به خواست مشتری) و ۱۲.۳ اینچی کیلومترشمار، سیستم صوتی JBL به همراه ۱۰ بلندگو، شارژر وایرلس، هدآپ دیسپلی، سیستمهای هشدار برخورد، ترمز اتوماتیک و هدایت بین خطوط و... از امکانات شاخص تاکوما هستند.
![](https://cdn.jahannews.com/images/docs/000838/838268/images/5(396).jpg)
پیشرانه پایه تاکوما ۲۰۲۴، ۲.۴ لیتری توربوشارژ بوده که ۲۲۸ اسببخار قدرت و ۳۳۰ نیوتونمتر گشتاور تولید میکند.
قویترین پیشرانه که I-Force Max نام دارد، هیبریدی بوده و با همراهی یک موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ و موتور ۴۸ ولت، ۳۲۶ اسببخار قدرت و ۷۶۵ نیوتونمتر گشتاور تولید میکند.
به احتمال زیاد، رنج قیمتی تاکوما ۲۰۲۴ با توجه به نسخههای سفارشی، از ۲۸ تا ۵۰ هزار دلار خواهد بود.∎