شناسهٔ خبر: 60290013 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بهتر بودند و‌ بردند؛

اعتراف تلخ سرمربی شهداب بعد از ناکامی بزرگ

سرمربی تیم شهداب گفت: سطح فنی مسابقه نماینده ایران با سانتوری ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی از آسیا بالاتر بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهداب ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به مصاف سانتوری ژاپن رفت و با شکست سه بر یک برابر حریف خود از رسیدن به فینال بازماند.

سرمربی شهداب درباره دیدار مقابل سانتوری گفت: بازی بسیار زیبایی بود. فکر می‌کنم سطح این مسابقه از این تورنمنت و حتی آسیا بالاتر بود. بسیار فنی دنبال شد. اما سانتوری از تیم شهداب بهتر کار کرد و پیروز شد.

ویدئو: 301349

محمدرضا تندروان افزود: منتظریم ببینیم کدام تیم به رده‌بندی می‌رسد. از آنجایی که باختیم ۲۴ ساعت خوبی را نخواهیم گذراند. باید زودتر ریکاوری کنیم و برای بازی فردا آماده شویم.

وی به تلاش برای کسب رتبه سوم مسابقات اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان را کردیم که هواداران خوب یزدی خوشحال شوند، اما این امر محقق نشد. چیزی متوقف نمی‌شود و برای مردم خوب یزد و هوادارانی که در این مدت به تیم شهداب انرژی داده‌اند، می‌جنگیم. امیدوارم فردا هم بازی خوبی انجام دهیم و در نهایت مقام سوم را کسب کنیم.

نماینده والیبال ایران ساعت 17 فردا (یکشنبه، 31 اردیبهشت) در دیدار رده‌بندی مسابقات به مصاف بازنده دیدار نماینده قطر و اندونزی خواهد رفت.

نظر شما