شناسهٔ خبر: 60288124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی سوادکوه:

زوج سارق در سوادکوه به دام افتاد

صاحب‌خبر -
زوج سارق در سوادکوه به دام افتاد

خبرگزاری آریا- سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی سوادکوه از دستگیری زن و شوهر سارق و کشف میلیاردی اموال سرقتی در آن شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار آریادرسوادکوه سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی سرقت از منزلی در شهرستان سوادکوه ، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

قرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک زوج سارق در این ارتباط شدند .

سرهنگ اکبری در ادامه اظهار داشت: متهمان که دارای سابقه درگیری در این شهرستان نیز بوده اند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به 3 فقره سرقت دیگر در این شهرستان نیز اعتراف کردند .

وی از کشف بیش از یک میلیارد ریالی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این زوج سارق اهل تهران که با اجاره منزلی در شهرستان سوادکوه اقدام به سرقت می کردند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی سوادکوه در خاتمه به شهروندان توصیه كرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی  در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه های امنیتی و انتظامی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

 

 

نظر شما