شناسهٔ خبر: 60259356 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پیروزی استقلال برابر تراکتور / شاگردان ساپینتو جشنواره گل راه انداختند

صاحب‌خبر -

شفقنا – تیم های استقلال و تراکتور به مصاف هم رفتند و آبی پوشان تهرانی یک پیروزی تاریخی را به دست آوردند!

به گزارش شفقنا ورزشی، هرچند این بازی برای هر دو تیم استقلال و تراکتور تشریفاتی محسوب می شود و پیش از این مسابقه رتبه سومی و چهارمی دو تیم قطعی شده بود ولی استقلال یک پیروزی تاریخی را مقابل تراکتور ثبت کرد.

ترکیب استقلال:

سینا سعید‌ی‌فر، صالح حردانی (رضا میرزایی دقیقه 16)، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، ارسلان مطهری و محمد محبی

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، آرش قادری، سجاد دانایی، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، ریکاردو آلوز، رضا اسدی، گوستاوو، محمد قنبری و محمد عباس‌زاده

سرمربی تراکتور: پاکو خمز

کارت زرد:  ریکاردو ساپینتو دقیقه 13 – سعید مهری دقیقه 34

کارت قرمز: آرش قادری دقیقه 68 – روزبه چشمی دقیقه 68

شرح گل:

استقلال یک – تراکتور صفر؛ مهدی قایدی- دقیقه ۱۷: روی خطای پنالتی بر روی ارسلان مطهری، مهدی قایدی با ضربه‌ای دقیق دروازه اخباری را باز کرد.

استقلال دو – تراکتور صفر؛ مهدی قایدی- دقیقه ۴۳: روی یک حرکت عمقی توسط بازیکنان استقلال، ضربه سر مطهری، مهدی قایدی را در موقعیت تک به تک با اخباری قرار داد و برترین گلزن فصل استقلال یازدهمین گل خود را به ثمر رساند.

استقلال سه – تراکتور صفر؛ ابوالفضل جلالی- دقیقه ۴۷: ستاره ملی‌پوش استقلال در جام جهانی، در ادامه بازی عالی خود با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه، گل سوم تیمش را وارد دروازه اخباری کرد.

استقلال سه – تراکتور یک؛ محمد قنبری- دقیقه ۵۹: ستاره تراکتور در بازی رفت، با شوتی دیدنی از پشت محوطه دروازه سعیدی‌فر را در شرایطی باز کرد که توپ در میانه راه به چشمی خورد.

استقلال چهار – تراکتور یک؛ مهدی قایدی- دقیقه ۶۱: روی اشتباه مدافع تراکتور، مهدی قایدی با تیزچنگی گل چهارم تیمش را در شرایط تک به تک وارد دروازه اخباری کرد تا با این هت‌تریک در صدر  جدول گلزنان قرار بگیرد.

استقلال پنج – تراکتور یک؛ محمدحسین مرادمند- دقیقه ۷۵: محمدحسین مرادمند که هفته قبل هم در رفسنجان برای تیمش گل زده بود، با حضور در محوطه جریمه تراکتور گل پنجم استقلال را با شوتی محکم به ثمر رساند.

استقلال شش – تراکتور یک؛ آرش رضاوند- دقیقه ۷۸: روی یک ضدحمله دیگر، آرش رضاوند روی ارسال دقیق از سمت راست، با یک ضربه سر گل ششم تیمش را به ثمر رساند.

استقلال هفت – تراکتور یک؛ جعفر سلمانی- دقیقه ۸۶: بازیکن تعویضی استقلال با حضور به موقع در محوطه جریمه با یک شوت دیدنی گل هفتم را به ثمر رساند.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما