شناسهٔ خبر: 60239392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه خبر داد؛

قتل پسر توسط پدر به دلیل مصرف مواد مخدر در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه از قتل پسر توسط پدر به دلیل مصرف مواد مخدر و اذیت و آزار خانواده در کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی کرمی اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت جوان ۲۵ ساله‌ای به علت سقوط از بلندی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این حادثه اتفاقی نبوده و جوان فوت شده به پایین پرتاب شده است که کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود به پدر ۵۷ ساله مقتول مشکوک و وی را مورد بازجویی‌های تخصصی قرار دادند.

کرمی افزود: پدر مقتول در بازجویی‌های صورت گرفته به قتل پسرش اعتراف و انگیزه خود را از این کار اعتیاد پسر به شیشه و اذیت و آزار خانواده و تهدید آنها با چاقو عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه تصریح کرد: فرد قاتل در اظهارات خود عنوان کرد روز حادثه پس از درگیری لفظی که بین ما ایجاد شد پسرم به بالای پشت بام رفت و من هم او را تعقیب و زمانی که لبه دیوار پشت بام نشسته بود ضربه‌ای به سینه وی وارد کردم که منجر به سقوط و در نهایت فوتش شد.

وی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی قاتل به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.

نظر شما