شناسهٔ خبر: 60233106 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

معرفی«تجربه سبک زندگی مسلمانان» در جشنواره غذای حلال بریتانیا

جشنواره ملی غذای حلال بریتانیا بخشی با عنوان «تجربه سبک زندگی مسلمانان» به رویداد امسال خود اضافه کرده است.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، جشنواره غذای حلال بریتانیا که 27 و 28 می در مرکز نمایشگاهی ملی بیرمنگام برگزار می‌شود، علاوه بر بخش‌های مختلفی از جمله مد، امور مالی، مسافرت، سلامت و تندرستی، به بازدیدکنندگان فرصتی برای کشف و تجربه جنبه‌های مختلف سبک زندگی مسلمانان ارائه می‌دهد.
 
برگزارکنندگان این جشنواره در بیانیه‌ای اعلام کردند: «جشنواره غذای حلال 2022 بیش از 20 هزار علاقه‌مند به غذا را با بیش از 200 فروشنده جذب کرد. غرفه‌داران شامل فروشندگان غذای لذیذ، برندهای ملی حلال و کسب‌وکارهای نوپا و کوچک در این بازار بودند.»
 
در ادامه بیانیه آمده است که با افزایش تقاضای بازار حلال، «تجربه سبک زندگی مسلمان» به این جشنواره اضافه شده و رویدادهای جشنواره غذای حلال را هیجان‌انگیز خواهد کرد.
 
این جشنواره به دنبال آن است که «جشنی متنوع برای طیفی وسیع از علایق و گروه‌های سنی مختلف» برگزار کند. سخنگوی این جشنواره گفت: «ما خوشحالیم که «تجربه سبک زندگی مسلمانان» را در این رویداد معرفی می‌کنیم.»
 
وی افزود: «ما معتقدیم این رویداد فرصتی فوق‌العاده برای گرد هم آوردن افراد همفکر و به نمایش گذاشتن فرهنگ پویای مسلمانان خواهد بود.»
 

نظر شما