شفقنا- مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن امکان ثبت درخواست رسیدگی به موارد خاص فرهنگیان مشمول رتبهبندی جهت ویرایش و تکمیل اعتراض به نتایج رتبهبندی در سامانه مربوطه تا روز ۲۹ اردیبهشت ماه خبر داده است.
به گزارش شفقنا، در اطلاعیه صادر شده از سوی این مرکز، آمده است که فرهنگیان مشمول رتبهبندی میتوانند در بازه زمانی تعیین شده که از ۲۶ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد، با مراجعه به سامانه my.medu.ir (آیکن نتایج رتبهبندی)، نسبت به درخواست ویرایش اعتراض، به نتایج رتبه خود اقدام کنند.
به این ترتیب جهت تسریع شرایط رسیدگی به مراجعات خاص همکاران در امر رتبهبندی در شرایط خاص نظیر
– عدم دسترسی به شبکه اینترنت در مناطق عشایری و مرزی
– فوت بستگان درجه یک همکار در بازه زمانی ثبت اعتراض
– بیماری حاد فرد یا بستگان درجه یک وی
– مسافرت از پیش تعیین شده به خارج از کشور
– بروز اشتباهات موثر در تشخیص فرایندها
– معاذیر قانونی، انتظامی یا قضایی؛ امکان ثبت درخواست معترضین در سامانه اعلامی از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه فراهم شده است و این مهلت به هیج وجه قابل تمدید نیست.
به گزارش ایسنا، وزارت آموزش و پرورش نیز طی انتشار بخشنامهای در روز دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه از تشکیل «کارگروه رسیدگی به اعتراضات موارد خاص اجرای طرح رتبهبندی معلمان» خبر داده بود. براین اساس کارگروه مزبور ضمن بررسی مستندات و دلایل در صورت احراز شرایط عذر موجه همکار مشمول با تصویب هیئت ممیزه ذیربط میتواند نسبت به ایجاد فرصت اعتراض یا ویرایش آن صرفاً برای یک نوبت و حداکثر برای مدت زمان معین( ۴۸ ساعت) از زمان صدور، اجازه کارگروه موارد خاص طبق زمانبندی جدول زمانبندی تصمیمگیری کند.
مدت زمان ویرایش اطلاعات مطابق جدول فوق تعیین شده و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست. بدیهی است سامانه مربوط در ساعت ۲۴ روز یک شنبه مورخ ۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ بسته خواهد شد.