شناسهٔ خبر: 60229728 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

تبلیغات بسیار خلاقانه سازمان مردم نهاد بلژیکی/ مخاطب افراد بی مغز! (+عکس)

هر ساله، افراد بسیاری جان خود را در انتظار برای دریافت عضو پیوندی از دست می دهند. فهرست انتظار بسیار طولانی و فهرست اهداکنندگان بسیار کوتاه است. سازمان مردم نهاد بلژیکی "تولد دوباره برای زنده بودن" (Reborn To Be Alive) برای افزایش آگاهی درباره این حقیقت که یک اهدا کننده عضو می تواند جان تا هشت نفر را نجات دهد، یک کمپین تبلیغاتی غیرمعمول را راه اندازی کرد.

صاحب‌خبر -

عصر ایران - ایده تصاویر مورد استفاده در این کمپین تبلیغاتی ساده بود: اینترنت مملو از عکس ها و فیلم های افرادی است که زندگی خود را به روش هایی احمقانه به خطر می اندازند و آن را به صورت آنلاین منتشر می کنند. اما چه می شود اگر از این تصاویر وایرال شده استفاده ای متفاوت کرده و آنها را به تبلیغات اهدای عضو تبدیل کرد؟ این کمپین خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و نقش قابل توجهی در افزایش آگاهی درباره اهمیت اهدای عضو و کوتاه کردن فهرست افراد منتظر برای دریافت عضو در بلژیک داشت.

اهدای عضو