شناسهٔ خبر: 60198899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

صحبت‌های پخش‌نشده حسینی از کنفرانس جنجالی!

سرمربی پیکان دلیل عصبانیت خود در نشست خبری بازی با سپاهان را در انتهای همان کنفرانس با خبرنگاران در میان گذاشته بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان تهران آخرین دیدار خارج از خانه خود در لیگ برتر را در شرایطی برابر سپاهان برگزار کرد که اتفاقات و حواشی دقایق پایانی نیمه اول این مسابقه و در ادامه رقم خوردن شکست سنگین، مجتبی حسینی، سرمربی خودروسازان را به صحبت‌هایب تند در کنفرانس خبری وا داشت.

حسینی پس از نزدیک به دو دقیقه صحبت تند علیه باشگاه سپاهان، سرمربی این تیم و داور مسابقه، در نهایت اقدام به پایان نشست خبری کرد و ترجیح داد نشست را بدون پاسخ به سوالات خبرنگاران تمام کند.

با این حال و با وجود اینکه حسینی و صادقی‌پناه، مدیر رسانه پیکان از جای خود بلند شده بودند، درخواست خبرنگاران اصفهانی از حسینی برای ادامه نشست در راستای احترام به خبرنگاران، از سوی سرمربی پیکان پذیرفته شد.

حسینی در حالی که آماده نشستن دوباره روب صندلی بود، گفت: "آخه خداوکیلی چی بگیم؟ چی بگیم؟ شما یک ذره خودتون رو جای ما هم بگذارید دیگه...اون هفته قبل اونجوری، این هفته این جوری، این همه تو فضای مجازی به ما فحش بدن، بگن با شرافت بازی کنین، جوون‌مردونه بازی کنین، آخه یعنی چی؟"

سرمربی پیکان بعد از اینکه به نشست ادامه داد، در مورد دلیل اعتراضش به داور گفت: "خداوکیلی صحنه پنالتی را ببینید. خنده‌تون می‌گیره. بینی و بین‌الله خنده‌تون می‌گیره. صحنه اخراج تمیروف؛ من قشنگ داشتم نگاه می‌کردم. فرشاد با تمیروف اومدن سمت هم، بازیکن سپاهان که فکر کنم جلال علی‌محمدی بود، اومد فرشاد رو از عقب گرفت چرخوند، پرتش کرد اون ور‌. همین. تمیروف هم رفت اون ور. اومدن با هم پچ‌پچ کردند کارت زرد دوم رو داد، اخراجش کرد رفت. به همین راحتی!"

نظر شما