شناسهٔ خبر: 60183874 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

کا ما به دنبال بازیکن ختافه: بگو چرا خطا کردی!

ادواردو کا ما وین گا، ستاره رئال مادرید، از اتفاقی که شب گذشته در جریان بازی برابر ختافه برایش رخ داد بسیار ناراحت است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف ختافه رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

شاید اتفاقی که بیشتر از این پیروزی برای کادر فنی و هواداران رئال اهمیت داشت، مصدومیت کاماوینگا بود که او را مجبور کرد پیش از سوت پایان زمین بازی را ترک کند. 

این هافبک فرانسوی در دقیقه 82 برخوردی با خوان ایگلسیاس داشت که باعث شد زانویش کمی پیچ بخورد و احساس دردی که داشت به او اجازه نداد که کار را ادامه دهد و در نهایت در دقیقه 84 از زمین بازی بیرون رفت. 

این اتفاق نگرانی بسیاری را برای تمامی اعضای کادر فنی و حتی بازیکنانی که روی نیمکت نشسته بودند داشت و همه جویای شرایط او بودند، چرا که کاماوینگا به یکی از مهره‌های کلیدی تیم کارلو آنچلوتی تبدیل شده و غیبتش در بازی برگشت برابر منچسترسیتی به هیچ وجه خبر خوبی برای رئال نیست. 

اما رفتار کاما پس از سوت پایان بازی بسیار جالب بود. او در حالی که پایش بسته شده بود به زمین رفت تا دنبال ایگلسیاس بگردد و از او بپرسد که چرا چنین برخوردی با او داشت. 

در نهایت این بازیکن هم از ستاره رئال مادرید به خاطر برخوردی که بین آنها شکل گرفت و باعث شد که این مشکل برای او به وجود بیاید عذرخواهی کرد.

کاماوینگا امروز قرار است آزمایش ام آر آی بدهد تا شرایطش به صورت کامل و دقیق برای حضور در بازی روز چهارشنبه در ورزشگاه اتحاد مشخص شود.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما