شناسهٔ خبر: 60157338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاپیتان سپاهان: هنوز به قهرمانی امید داریم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی مقابل پیکان گفت: ما همچنان به قهرمانی امیدواریم و برای پیروزی به کرمان خواهیم رفت تا در صورت لغزش پرسپولیس مقابل نساجی بتوانیم قهرمانی امسال را به دست بیاوریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جلال علی‌محمدی پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابل پیکان بازی سخت و حساسی داشتیم، ما بازی آن‌ها مقابل پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم این تیم دفاع چندلایه دارد که نفوذ در آن سخت است.

وی افزود: با گل اولی که به این تیم زدیم شرایط بازی به سود ما تغییر کرد و توانستیم گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم. پیروزی روحیه بخشی به دست آوردیم و این برد شیرین را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

کاپیتان سپاهان درخصوص تاثیر تساوی مقابل ملوان در کمرنگ شدن شانس قهرمانی این تیم گفت: به نظرم ما نیم فصل اول و مخصوصاً در ابتدای فصل امتیاز زیادی از دست دادیم و به نظر من امتیازاتی که در آن زمان از دست دادیم باعث شد تا اکنون کار ما برای قهرمانی سخت شود.

وی درباره هفته پایانی لیگ برتر و شانس قهرمانی سپاهان تصریح کرد: ما برای پیروزی به کرمان خواهیم رفت و امیدوار هستیم که پرسپولیس مقابل نساجی امتیاز از دست بدهد و بتوانیم قهرمان شویم.

انتهای پیام/174/ن

 

نظر شما