شناسهٔ خبر: 60154957 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

عزمی برای پیگیری حقابه سیستان و بلوچستان وجود ندارد

به گفته نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، عزمی برای پیگیری حقابه سیتان و بلوچستان نیست از این جهت که برخی به دنبال گفتمان با طالبان هستند غافل از اینکه طالبان دست نشانده آمریکاست.

صاحب‌خبر -
برخی به دنبال گفتمان با طالبان هستند غافل از اینکه طالبان دست نشانده آمریکاست
کد خبر: 612490
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۲۳:۱۰:۵۱

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:در حوزه پیگیری حقابه و نیز اجرای پروژه‌های تأمین آب ترک فعل، تاخیر، سوء تدبیر و بی‌ارادگی‌های متعدد صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، مصطفی محامی در دیدار معاون وزیر نیرو گفت: برداشت بنده این است که در حوزه پیگیری حقابه و نیز اجرای پروژه‌ها و طرح‌های دیگر چهت تامین آب ترک فعل، تاخیر، سوء تدبیر و بی ارادگی متعدد صورت گرفته است‌.

آیت‌الله محامی بیان کرد: سالیان طولانی است که با کمبود بارش‌ها روبرو هستیم اما مسئولان تازه به دنبال ارائه و اجرای طرح هستند در حالی که اینکار باید سالها پیش آغاز می شد و این یک نمونه از ترک فعل‌های صورت گرفته است.

وی ادامه داد: طرح‌های مد نظر از جمله تهلاب، حرمک، جاه زرف و انتقال آب از دریای عمان تامین کننده نیازهای فعلی نیست و برای اجرای آن زمان بیشتری نیاز است در حالی که شرایط سخت شده و برای تامین آب شرب هم با مشکل مواجهیم و از دیدگاه مردم کار حاکمیت قابل دفاع توجیه نیست.

آیت‌الله محامی گفت: در خصوص حقابه نگاه غلط نسبت به طالبان وجود دارد و از طرفی عزمی برای پیگیری کار نیست از این جهت که برخی به دنبال گفتمان با طالبان هستند غافل از اینکه طالبان دست نشانده آمریکاست و برای دستیابی به اهداف خود باید از همه اهرم‌های فشار استفاده کنیم.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: حیات مردم سیستان با تالاب، ماهی‌گیری، کشاورزی و دامداری بوده و حالا در تامین آب شرب هم مشکل داریم و باید در شرایط کنونی طرح و برنامه داشته باشیم تا مردم بیش از این دچار مشکل نشوند.

 

نظر شما