شناسهٔ خبر: 60121171 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

عصبانیت رافینیا: همه این اخبار دروغ است!

رافینیا، ستاره بارسلونا، از انتشار مداوم شایعات درباره احتمال جدایی‌اش از این باشگاه بسیار عصبانی است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا تابستان گذشته در حالی به بارسا پیوست که تلاش زیادی برای نهایی شدن این انتقال انجام داد و مدیران لیدز را برای قبول پیشنهاد این باشگاه تحت فشار گذاشت. 

حالا بارسلونا به عنوان بخشی از برنامه تغییراتی که قرار است در خط حمله‌اش اعمال کند قصد دارد این بازیکن را به همراه فران تورس و آنسو فاتی بفروشد و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی این خبر را منتشر کرده‎‌اند. 

این باشگاه حداقل به 150 میلیون یورو سود از فروش بازیکنانش نیاز دارد و قصد دارد بخشی از دستمزد بازیکنانش را هم کاهش دهد تا بتواند برای خرید بازیکنان مدنظر ژاوی و خصوصا لیونل مسی اقدام کند. 

با این حال، رافینیا به شدت از وضعیت موجود و شایعات متفاوتی که هر روز درباره آینده او و مقصد بعدی‌اش منتشر می‌شود عصبانی است و این خشم را بر سر یکی از صفحات اینستاگرامی خالی کرد. 

یکی از صفحات خبری درباره این که بارسلونا با فروش او کاملا موافقت کرده و منتظر توافق نهایی با یکی از مشتریان این بازیکن است منتشر کرد و رافینیا در واکنش به این خبر نوشت:« دروغ است. این دروغ است. هرکس که این را بگوید دروغگو است، اطلاعی ندارد و غیرحرفه‌ای است. اگر نظر من را پاک کنی، این نوشته را در صفحه اینستاگرام خودم منتشر خواهم کرد.»

چلسی و نیوکسل علاقه زیادی به جذب این بازکین دارند و حاضر هستند تا 80 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن او هزینه کنند. این در حالی است که بارسا سال گذشته او را با قراردادی به ارزش 65 میلیون یورو به خدمت گرفت.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما