شناسهٔ خبر: 60107176 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

عدم آمادگی کامل لوکا مودریچ و فده والورده در آستانه دیدار با منچسترسیتی

امیررضا حجت پور

حضور دو ستاره بدون جانشین خط هافبک کهکشانی‌ها در ترکیب امشب این تیم ریسک بزرگی است.

صاحب‌خبر -

حساس‌ترین و پرفشارترین بازی فصل رئال مادرید از راه رسیده و لوکا مودریچ و فده والورده امشب با آمادگی کامل به مصاف منچسترسیتی نمی‌روند.

طرفداری | به گزارش رلوو، لوکا مودریچ و فده والورده در آستانه دیدار رئال مادرید با منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دچار آسیب‌دیدگی هستند. لوکا مودریچ، ستاره کروات خط میانی لوس بلانکوس که چندی پیش از ناحیه همسترینگ پای چپ دچار مصدومیت شده بود، هنوز به طور کامل بهبود نیافته و حضورش در ترکیب اصلی امشب مادریدی‌ها ریسک بزرگی برای او خواهد بود. بازی کردن مودریچ، احتمال پارگی عضله همسترینگ را برای او به همراه خواهد داشت و در صورت مصدومیت، مسابقات لیگ ملت‌های اروپا را با کرواسی از دست می‌دهد؛ با این حال اسطوره کهکشانی‌ها می‌خواهد در بازی سرنوشت‌ساز امشب از ابتدا به میدان برود.

افزون بر مودریچ، فده والورده نیز از آسیب‌دیدگی مزمنی در پای راست خود رنج می‌برد و چندین بازی است که با درد برای رئال مادرید بازی می‌کند. والورده در این فصل بیش از 4600 دقیقه را طی 57 بازی در رقابت‌های مختلف به میدان رفته و آثار درد و خستگی برای او به حدی محسوس است که پس از فینال کوپا دل ری مقابل اوساسونا، این چنین شرایط خود را به هم‌تیمی‌هایش توضیح داده است: «من مرده‌ام؛ خیلی خسته هستم». با تمام این وجود هافبک اروگوئه نیز نمی‌خواهد در حساس‌ترین بازی فصل تیمش جا بزند.

ترکیب ابتدایی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا دقایقی پیش اعلام شده و هر دو ستاره از ابتدا بازی را شروع می‌کنند.

نظر شما