شناسهٔ خبر: 60095824 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

خبر مهم برای متقاضیان وام خرید مسکن | وام خرید مسکن چقدر افزایش می یابد؟

بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی گفت: پیشنهاد افزایش سقف وام خرید مسکن در حال بررسی است و به احتمال زیاد به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش می یابد.

صاحب‌خبر -

مهرداد بذرپاش در حاشیه چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی در پاسخ به این پرسش خبرنگار خبرگزاری بازار که پرسید پیشنهاد افزایش سقف وام خرید مسکن به کجا رسید ؟ گفت: پیشنهاد در حال بررسی است و به احتمال زیاد این سقف به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش می یابد.

بذرپاش در خصوص حضور هندی‌ها در بندر چابهار و اینکه آیا احتمال کنار گذاشتن هندی‌ها به دلیل عدم پایبندی به تعهدات وجود دارد تصریح کرد: ما در شرایطی نیستیم که برای سرمایه‌گذاری در بنادر منت کسی را بکشیم. در زمان حاضر بخش خصوصی داخلی و خارجی درخواست‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری در بنادر دارند که ما باید از بین این درخواست‌ها بهترین آنها را انتخاب کنیم.

وی تاکید کرد:‌ بر اساس رویکرد دولت سرمایه‌گذاری در بنادر باید بلندمدت باشد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۵۵۰ کیلومتر جاده ساحلی در جنوب کشور داریم که تکمیل آن نقش بسیار زیادی در اقتصاد دریامحور خواهد داشت اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته باقیمانده این جاده ساحلی که بیشتر آن در استان سیستان و بلوچستان است تا پایان دولت سیزدهم به اتمام خواهد رسید/ منبع: بازار

 

نظر شما